• مزیت های استفاده از پنل ایمیل در بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/06/09

    در این مقاله به بیان مزیت های استفاده از پنل ایمیل در بازاریابی اینترنتی می پردازیم:

    1. استفاده از پنل ایمیل باعث صرفه جویی در زمان می شود و باعث می شود با سرعت بیشتری محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. اگر برای تبلیغات خود به جای پنل ایمیل  از تبلیغات چاپی و یا تماس های مکرر تلفنی به مشتریانتان استفاده کنید علاوه بر استخدام کارمندان فروش و استفاده ی زیاد از نیروی انسانی و هزینه های سنگین که هر ماه باید آن هارا پرداخت کنید، باعث می شود پیشرفت در کسب و کارتان هم با کندی قابل توجهی مواجه شود. 
    2. تقسیم بندی مشتریان بر اساس خرید و فعالیت های آن ها

    با استفاده از پنل ایمیل می توانید پایگاه داده کاربران و مشتری های خود را دسته بندی کنید می توانید کمپین های تبلیغاتی هدف مندی را ارسال کنید که نتیجه شان افزایش فروش خواهد بود.

    3. ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری در بازاریابی اینترنتی

    به دلیل زمان کمتری که برای ایجاد و ارسال ایمیل های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات و بازاریابی لازم است می توانید به دفعات بیشتری با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید شما هم می توانید دفعات ارسال خود را بیشتر کنید و مثلا به صورت روزانه ارسال ایمیل های تبلیغاتی را انجام دهید. با این وجود شاید بخواهید این نکته را به یاد داشته باشید که یکی از تکنیک های ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق پنل ایمیل این است که بیش از هفته ای یک ایمیل برای مشتری ارسال نکنید.

     4. کاهش هزینه های اضافی برای تبلیغات

    بازاریابی اینترنتی می تواند با هزینه بسیار کمی انجام شود، برای بازاریابی اینترنتی به تعداد زیادی کارمند، طراح گرافیکی یا تحلیلگر بازاریابی نیاز نخواهید داشت. در واقع سیستم های بازاریابی اینترنتی ایی وجود دارد که به شما امکان می دهد ایمیل های تبلیغاتی خود را با قالب های گرافیکی زیبا و حرفه ای که می توانید آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، ارسال کنید. هیچ شیوه ی تبلیغاتی دیگر وجود ندارد که با سرمایه گذاری کمتر از ایمیل مارکتینگ نتیجه ای بهتر از آن را ارائه کند.

    5. پیگیری مشتری و افزایش تعداد مشتریان

    با استفاده از پنل ایمیل  می توانید مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید و با تبلیغات گسترده ایی که انجام می دهید از آن ها بخواهید با اشتراک گذاشتن تبلیغات شما با دیگر افراد خدمات و حمحصولات شما را به دیگران معرفی کنند با این روش بر تعداد مشتریان بالقوه ی شما افزوده خواهد شد.

  • به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک، شما در کسب‌وکار خود سمت‌های زیادی را شخصاً به ‌عهده‌دارید؛ ازجمله مدیر‌عامل، مدیر منابع انسانی، برنامه‌ریز بازاریابی و غیره.
    داشتن دانش کافی از روند پیشرو و اتفاقات آینده در عملکرد بازاریابی شما بسیار مؤثر است.
    تاکنون مقاله‌های بسیاری در رابطه با جذب و افزایش مشتری در کسب‌وکارهای کوچک منتشرشده است اما آشنایی با برنامه‌ شرکت‌های بزرگ در نحوه انتخاب مشاغل کوچک و کار کردن با آن‌ها نیز می‌تواند مفید باشد.

    در تحقیقی که Breiden _آژانس تحقیقاتی بازاریابی مطرح جهان_ از ۵۷ شرکت آمریکایی و کانادایی سرمایه‌گذار در کسب‌وکارهای کوچک انجام داده‌ است، پنج کلید طلایی استخراج‌شده است که مطمئناً به‌کار‌گیری آن‌ها برای موفقیت کسب‌و‌کار شما مفید خواهد‌ بود:

    ۱- از میان تمامی روش‌های موجود بازاریابی با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط SMB ، ایمیل مارکتینگ Email Marketing و بازاریابی محتوا Content Marketing از اولویت بالاتری نزد شرکت‌های بزرگ برخوردار است؛ به‌طوری که برای هریک از این تاکتیک‌های بازاریابی ۱۵% از بودجه خود را اختصاص می‌دهند.

    ۲- زمانی‌که از آن‌ها در رابطه با مؤثرترین شیوه دادوستد با مشاغل کوچک پرسیده شد در پاسخ‌شان طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌های کاری، استخدام، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و وبلاگ‌نویسی مورد توجه قرار گرفته بود.
    پس به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک حتماً به این نکته توجه داشته باشید و تمام زوایای موجود جهت ارتباط با شرکت‌های بزرگ و جذب مشتریان بالقوه را بررسی کنید.

    ۳- برنامه‌ریزی نزدیک به هفتاد درصد از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، در راستای افزایش منابع تخصیص‌یافته به بازاریابی محتوا و ارتقاء آن است.
    بازاریابی محتوا توسط رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌شود و موتورهای جستجو به آن بسیار اهمیت می‌دهند. بنابراین به دنبال گرفتن محتوا از شرکت‌ها و برندهای مطرح باشید، حتی آن را تقاضا کنید، چون مهم‌ترین چیزی است که کسب‌وکار شما به آن احتیاج دارد.

    ۴- در میان شرکت‌هایی که هدفشان افزایش منابع بازاریابی محتواست محبوب‌ترین شیوه، مطالعه‌ی داستان‌های موفقیت آن‌هاست. پس اگر شما نیز به دنبال راهی ارزان و مطمئن جهت نمایش بیشتر کسب‌وکار خود هستید روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنید.
    بررسی شرکت‌هایی که دقیقاً کار شما را انجام می‌دهند یا فکر می‌کنید به‌نوعی با کار شما در ارتباط هستند یا امکان ایجاد موقعیت در آن‌ها در رابطه با کسب‌وکار شما وجود دارد، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

    ۵- در میان شبکه‌های اجتماعی موجود، با توجه به بودجه‌ی تخصیص‌یافته بازاریابی شرکت‌ها، لینکداین LinkedIn سریع‌ترین رشد را داشته است. پس‌ازآن بخشی از هزینه‌های بازاریابی در Twitter و Facebook مصرف می‌شود.
    چنانچه شرکت‌های موردنظرتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و برنامه کار با آن‌ها را در لینکداین داشته باشید، علاوه بر دریافت مطالب با‌ارزش در ارتباط با کسب‌وکار خود، ممکن است موقعیت‌های مناسبی جهت ارتباط با آن‌ها پیدا کنید و چه‌بسا پیشنهاد‌های قابل‌تأملی از طرف این شرکت‌ها نیز دریافت کنید.

  • بهینه سازی محتوای ایمیل برای کاهش اسپم

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/06/03

     

    در ارسال ایمیل گروهی شرط اول برای اینباکس شدن ایمیل ها ، کانفیگ و تنظیمات درست سرور ارسال ایمیل می باشد. شرط دوم که بسیار اهمیت دارد ، استفاده ازمحتوای درست و مناسب در ایمیل تبلیغاتی است.

    در نوشتن محتوای خبرنامه به نکات زیر توجه کنید وحتماآن ها را در متن خبرنامه تان در نظر بگیرید:

    جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ها

    1. از عباراتی چون  اینجا را کلیک کنید  این تنها شانس زندگی شماست و … هرگز در ایمیل‌ها استفاده نکنید.
    2. اگر از کلمات انگلیسی استفاده می‌کنید سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً افراد جهت جلب توجه کاربر کلمه ای را با حروف بزرگ می‌نویسند ولب درواقع با انجام این کار ریسک اسپم شدن ایمیل ها افزایش میابد.
    3. سعی کنید از ایمیل متن به جای فرمتHTML استفاده نمایید. اگر از فرمت HTML استفاده می‌کنید. سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید بیشتر سعی کنید متن شما بیشتر از کد ها باشد.
    4. از استفاده ی زیاد تصاویر در ایمیل بپرهیزید و سعی کنید تصاویر را ضمیمه ایمیل نکنید. این کار باعث بالا رفتن حجم ایمیل میشود و نارضایتی کاربرانی که با موبایل کار می‌کنند را به همراه دارد. در نتیجه افراد ترجیح میدهند ایمیل های شما را در اسپم دریافت کنند.
    5. امکان لغو عضویت را حتما در ایمیل‌ها قرار دهید. اگر فردی نمی‌خواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند, اجباری در کار نیست. مطمئن باشید با ادامه این کار آن فرد از شما خرید نخواهد کرد.
    6. وقتی کاربر درخواست لغو عضویت می‌کند باید تا نهایتاً ۱۰ روز این کار انجام شود.
    7. حتماً آدرس فیزیکی شرکت را در پایین ایمیل قرار دهید. این اطلاعات باید به صورت انگلیسی در پایین تمامی ایمیل‌ها به همراه شماره تلفن درج شود.
      از واژه امتحان یا تست در عنوان نامه خودتان استفاده نکنید.
    8. آدرس های وب سایت را بدون  http در ایمیل لینک کنید
    9. از علامت های نقطه گزاری زیاد استفاده نکنید چون در اسپم شدن ایمیل شما تاثیر زیادی دارد
    10. از نشانه های اختصاری مثل علامت دلار, که در تبلیغات اسپم زیاد استفاده می شود به شدت خود داری کنید.
    11. از عبارات پاسخ دوباره یا ارسال دوباره مثل RE در عنوان ایمیل استفاده نکنید
    12. متن ایمیل شما همیشه باید کوتاه باشد ایمیل های بلند مخصوصا ایمیل های یاهو در اسپم می رود
    13. تصاویر را به کمترین حد خودش برسانید و سعی کنید بسیار سبک باشد مخصوصا در ایمیل های جیمیل بسیار مهم می باشد
    14. متن ایمیل  و عنوان ایمیل شما باید در یک موضوع باشد
    15. از فرمت های دانلودی و اجرایی به شدت دوری کنید مانند exe و  …
    16. قالب ایمیل باید با استاندارد های روز ساخته و بسیار تست شود زیرا بسیاری از ایمیل ها بخاطر قالب بد اسپم میشوند
    17. فاصله زمانی بین ارسال ایمیل ها را کم نکنید. با این کارهم کاربر و هم سرور گیرنده را خسته میکنید و نتیجه آن افزایش تعداد کسانی است که ایمیل شما را به عنوان نشانه اسپم می کنند.
    18. سعی کنید هیچوفت ایمیل فرستنده را ایمیل یاهو و یا جمیل و هاتمیل و کلا ایمیل های شخصی نگذارید.از ایمیل info@ به عنوان ایمیل فرستنده استفاده کنید
    19. حتما پاسخ گیرنده برای ایمیل معرفی کنید.

    هیچ کس دوست ندارد ایمیل‌های ناخواسته را در اینباکس ایمیل خود دریافت کند. نکته مهم این است که شما می‌خواهید پیام بازاریابی خود را به مخاطبین ارسال کنید. بنابراین در هر زمان که می‌خواهید ایمیل را ارسال کنید کافی ست قبل از آن از مفید بودن آن ایمیل برای مخاطب مطمئن شوید. در غیر این صورت کاربر یا خود را از لیست شما حذف می‌کند و یا این که از این به بعد ایمیلهایتان را به اسپم مخاطب ارسال خواهید کرد.

    منبع:  http://www.maralhost.com/

  • ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی ایمیلی )

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/06/01

    ایمیل، سریعترین، منعطف ترین، به صرفه ترین، شخصی ترین و هدفمندترین وسیله ارتباطیدر دنیای امروز است

     

    بازاریابی اینترنتی یکی از قدرتمندترین و در عین حال درک نشده ترین روش های دنیای بازاریابی است و تقریبا تمام تولید کنندگان و مصرف کنندگان از آن استفده می کنند چه با ارسال و دریافت نامه الکترونیکی و چه با پیشنهادات تجاری!

     


    1
    بیش از آنچه سرمایه گذاری می کنید بدست می آورید

    تحقیقات نشان داده اند که به ازای هر 3000 تومان در بازاریابی ایمیلی انتظار بازگشت 70,000 تومان را داشته باشید و بازاریابی ایمیلی نسبت به دیگر رویکردهای اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد

     

    2 هر کسی تواند از آن بهره گیرد

    هزینه پایین (حتی رایگان!) و فراگیر بودن ایمیل، آنرا برای تمام افراد و شرکتها دست یافتنی می سازد؛ اگر توان ورورد به کارزار های تبلیغاتی با بودجه های چند صد میلیونی را ندارید، می توانید با یک برنامه ریزی دقیق بازاریابی ایمیلی، به اهداف تبلیغاتی خود برسید

     

    3 امکانِ ارتباطِ نزدیک و صمیمانه با مشتریان را برای شما فراهم می کند

    ایمیل، راه بسیار خوبی برای ایجاد “وفاداری به برند” در مشتریان جاری و بالقوه است، شما می توانید با ارسالایمیل های مفید، نیازهایی از مشتریان را تامین کنید که این امر منجر به اعتماد و وفاداری آن ها به برندِ شما می شود

     

    4 قابل اندازه گیری است

    ایمیل های تبلیغاتی، کاملا قابل ارزیابی و اندازه گیری هستند ؛ شما حتی می توانید از اینکه چند نفر پس از باز کردن وخواندن ایمیلِ شما روی کدام قسمت آن کلیک کرده اند مطلع شوید که به شما کمک می کند درتبلیغاتِ خود تغییراتِ موثری ایجاد کنید

     

    5 جامعه ی هدفِ آن، می تواند کاملا هدفمند باشد

    شما می توانید با توجه به اطلاعاتی از مشتریانِ هدف برای ارسال ایمیل نظیر جنسیت، سن و یا علایق آنها،ایمیل مناسب و مرتبط با نیازهای مشتریان ایجاد کنید 

     

    6فوری و عملکردی است

    پروسه ی ارسالِ ایمیل بسیار سریع و کوتاه است بطوری که در مواقعِ حساسی که مراودات برای بازاریابیِگروهی از محصولات از طریق رسانه های دیگر می تواند بسیار زمان گیر و سخت باشد، ایمیل راهی مطمئن و سریع برای بازاریابیِ مناسبِ محصولات است

     

    7 با دیگر روش های بازاریابی بسیار سازگار است

    اگر مزایای ایمیل به خودیِ خود کافی نباشد، ترکیب آن با دیگر کانالها و روشهای بازاریابی بسیار تاثیرگذار است

  • چگونه یک ایمیل حرفه ای بنویسیم؟

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/05/27

    برای جلوگیری از گم شدن ایمیل های مهم در میان اسپم ها و ایمیل های تبلیغاتی بهترین راه نوشتن ایمیل به نحوی است که مخاطب به سرعت آن را ببیند. به گزارش تلنا به نقل از mashable امروزه به دلیل گسترش استفاده از ایمیل گاهی اوقات هنگامی که ایمیل خود را باز می کنیم با انبوهی از ایمیل های خوانده نشده مواجه می شویم که بسیاری از آنها می تواند تبلیغاتی یا اسپم بوده و به این ترتیب ممکن است پیامهای مهمی که بایست دریافت کنید در انبوه آنها پنهان شود. این موضوع برای شما که قصد ارسال پیام مهمی به فردی دیگر را دارید مصداق دارد و بنابراین بهتر است ایمیل ها به نحوی نوشته شوند که تا حد امکان توسط مخاطب دیده شود. توصیه های زیر را به کار گیرید: 

     

    1-   قسمت موضوع را خالی نگذارید؛ بسیاری از ایمیل ها تنها با خوانده شدن موضوع به حذف شده یا خوانده نشده رها می شوند. پس از کلمات تکراری پرهیز کرده و حتی الامکان نام خود و موضوع کار خود را در بخش موضوع بنویسید.

     

    2- بخش های مهم ایمیل خود را برجسته کنید. این کار را می توانید به وسیله رنگی کردن یا های لایت کردن یا بالد کردن فونت انجام دهید.

     

    3-اگر می خواهید پیام شما را شخص خاصی ببیند، از گزینه پاسخ به همه استفاده نکنید. بعضاً پیش می آید که ما موضوع مهمی را دریافت کرده ایم و می خواهیم همه دوستانمان از آن موضوع با خبر شوند ولی دیده شدن ایمیل توسط فرد خاصی برای شما مهم است بنابراین از ایمیل جدید استفاده نموده و آن را مجزا برای آن فرد بفرستید.


    4- در پایان ایمیل برای خود امضاء ، مشخصات و آدرس را بگذارید. برای این کار می توانید آن را در ایمیل خود از پیش تعبیه کنید که به طور اتوماتیک در پایین ایمیل های شما قرار گرد. این کار عملی حرفه ای محسوب شده و باعث افزایش اعتبار شما نزد مخاطب می شود.

     

    منبع: http://www.telna.ir/

  • 5 راهکار برای افزایش ضریب ارسال به اینباکس

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/05/25

    در این مقاله 5 راهکار ساده برای افزایش ضریب ارسال ایمیل به اینباکس به شما آموزش داده میشود.این راهکارها را در عین سادگی انجام دهید و فراموش نکنید...

    1-از ارسال بی هدف خودداری کنید و بدانید که ارسال بیش از حد ایمیل به کاربرانی که شما را نمیشناسند باعث ایجاد جو نامطلوبی در دید کاربر خواهد داشت و با دیدن ایمیل شما سریعا روی گزینه اسپم کلیک مینماید و با اینکار ایمیل شما دراسپم لیست قرار میگیرد و با احتساب اینکه صدها نفر اینکار را انجام دهند قطعا IP ارسال کننده ایمیل جز موارد ناقض حریم خصوصی جزو اسپمر ها لحاظ شده و ایمیلهای ارسالی همگی اسپم خواهند شد!

    2- سرویس دهنده خوبی برای ارسال ایمیل های انبوه خود پیدا کنید. شما آزدانه میتوانید با مقایسه سرویس دهنده های مختلف انتخاب درست داشته باشید.سرویس دهنده های مختلف بر اساس پیکربندی سرورهای ارسال ایمیل میتوانند درجه کیفی متفاوتی در ارسال ایمیل انبوه داشته باشند


    3-
    از کاربران خود اجازه بگیرید و ایمیل آنها را وارد لیست خبرنامه خود کنید! این کسب اجازه را میتوانید با قرار دادن فرمعضویت در خبرنامه در سایت خود ایجاد کنید تا کاربران شما خودشان ایمیل را وارد و عضو خبرنامه شوند.همچنین قرار دادن لینک لغو عضویت در ایمیلهای ارسالی از طرف شما الزامی است تا در صورتی که کاربری تمایل به دریافت ایمیل نداشت بتواند به سادگی از خبرنامه خارج شود

    4- هرگز قوانین مربوط به طراحی ایمیل و محتوای ایمیل را نقض نکنید.

      5-وقتی را بگزارید و لیست ایمیل خود را مرتب سازی کنید و ایمیلهایی که غیر واقعی هستند و یا غیر مرتبط به کار شما هستند را حذف کنید .هر چقدر که شما ایمیل ناموفق کمتری داشته باشید درصد بالاتری از اینباکس را تصاحب میکنید

  • سرعت بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/05/19

    اگر به تازگی با بازاریابی اینترنتی شده اید، باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید، هزینه ای که سالانه صرف بازاریابی اینترنتی می شود به سرعت در حال رشد است.

    ابزارهای مختلفی برای بهبود تبلیغات در بستر اینترنت فراهم شده است، بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بیننده، صفحات شبکه های اجتماعی،بازاریابی اینترنتی، فرم های اشتراک، بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و ..... در این بین بازاریابی اینترنتی که یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد می تواند در سریع ترین زمان ممکن پتانسیل تبلیغات اینترنتی شما را افزایش دهد.

    چگونه می توان با بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود را بهبود بخشید؟

    - مشتریان فعال خود را راحت تر پیدا خواهید کرد.

    بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا بفهمید کدام مشتری بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط است و کدام محصول یا خدماتتان را دنبال می کند

    - ترافیک سایت خود را به سرعت بالا خواهید برد

    شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهد شد. آیا می دانید روزانه چه تعداد ایمیل تبلیغاتی ارسال می شود؟

    جواب : 294 billion یا 294 میلیارد

    - انعطاف پذیری تبلیغات شما بالا می رود.

    با بازاریابی اینترنتی تنها با چند کلیک می توانید داده های به دست آمده را مشاهده کنید و یا یک کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید، استراتژی خود را تغییر دهید و دوباره تبلیغات را راه بیندازید. بدون آنکه بخواهید با کسانی برای این تغییرات در تماس باشید و چند روزی را معطل شوید.

    - هزینه تبلیغات شما به نسبت گذشته تقریبا صفر ریال می شود

    هزینه تبلیغات شما خلاصه خواهد شد در خرید یک پنل ایمیل مارکتینگ.

    لیست ایمیل را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید، پنل ایمیل نیز دست خودتان است و نیازی به بازاریاب و نفر دومی نمی باشد. بسترهای دیگر تبلیغات آنلاین که می توان از طریق ایمیل به آن ها راه پیدا کرد مانند شبکه های اجتماعی نیز هزینه عضویت در آنها صفر می باشد. در سبکه های عضو شوید صفحات خود را بسازید و لینک آن ها را در انتهای ایمیل های تبلیغاتی خود قرار دهید.

    به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و .... است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟؟؟؟

    - تعداد دنبال کنندگان شما چندین برابر خواهد شد

    اینترنت محبوب ترین فضایی است که کاربران روزانه زمان زیادی را صرف آن می کنند.

    - تلفن های همراه همه جا هستند

    امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

    ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع بازاریابی اینترنتی امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را وارد پنل ایمیل خود کنید، شما می توانید به سادگی ایمیل تبلیغاتی خود را طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.
Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.