• برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بهتر است ایمیل های خود را فقط برای افرادی ارسال کنید که برای دریافت آن درخواست داده اند.

    برای احترام به مشتریان خود، بهتر است بعد از دریافت درخواست افراد، یک پیام برای آن ها بفرستید و تاییدیه ای مبنی بر موافقت برای دریافت ایمیل بگیرید. یکی از بهترین راه حل های جلب اعتماد مشتری، احترام به عقاید مشتری در مورد دریافت نامه های تبلیغاتی یا عدم دریافت آن هاست.

    • همواره به درخواست های مشتری برای عدم دریافت خبر نامه احترام بگذارید.

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ایمیل مارکتینگ این است که به مشتریانی که تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند این اجازه را می دهد که با کلیک بر لینک لغو اشتراک، دیگر خبرنامه ایی از طرف شما دریافت نکنند.

    • به یاد داشته باشید هنگام ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی حجم کمتر خبرنامه معمولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
    • برای هر تغییری توسط ارسال یک نامه، تائیدیه بگیرید.

    در بازاریابی اینترنتی هر تغییری که در مشخصات و وضعیت مشتری اعمال می شود از وی تاییدیه بگیرید. با این کار درصد امکان بروز اشتباه و اطلاعات غلط را کاهش می دهید. اگر از طریق یک ایمیل نا معتبر درخواستی دریافت کنید، بعد از فرستادن نامه اخذ تائیدیه ، هرگز جوابی دریافت نخواهید کرد. با این روش می توانید بیشترین بهره وری را از بازاریابی اینترنتی خود داشته باشید.

    • لیست ایمیل مشتریان شما فقط و فقط مخصوص شماست!

    اگر می خواهید به پیشرفت همکاران خود د ر کسب و کارشان کمک کنید و از طریق همکاری با آن ها درآمد های خود را نیز افزایش دهید، در نامه های تبلیغاتی خود به مشتریان پیشنهاد دهید که از سرویس های همکاران شما نیز استفاده کنند. اما دقت کنید که تبلیغات حتماروی نام شرکت شما تاکید داشته باشد و لسیت ایمیل های خود را هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید

    در بازاریابی اینترنتی به یاد داشته باشید که لیست مشتریان شما سرمایه ای است مخصوص شما!

    • از لیست مشتریان دیگران استفاده نکنید.
    • استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ سرعت پیشرفت شما را در بازاریابی اینترنتی زیاد می کند ولی قدرت شبکه های اجتماعی را از یاد نبرید
    رضایت مشتریان شما مهم ترین اصل در بازاریابی اینترنتی است

    شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما این گونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را خود بررسی کردید و خوشحال از این که خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آن ها هستید.
    اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن و کلیک آن ها کم است؟ شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آن گاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت این که ایمیل های شما در بازاریابی اینترنتی به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.

    • ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی از دامنه خود
      این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که می خواهید بازاریابی اینترنتی انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
      هم چنین این که شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
      همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری، ارسال تبریک تولد، ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود. بهتر است در بازاریابی اینترنتی ایمیل های خود را شخصی سازی کنید زیرا تاثیر شگفت انگیزی در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های شما دارد.

    آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است. آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.

     

    • شناسایی دامنه شما
      شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله، احراز هویت دامنه 
      چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور شما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود.

     

    • چک کردن محتوای خبرنامه:
      برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آن ها اسپم را کاهش داد در این جا برخی از راهکار هایی که برای محتوا در بازاریابی اینترنتی مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
    1. استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
    2. استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
    3. تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
    4. از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... هنگام ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آن ها
    5. اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
    6. اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

     

    هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید
    برای ارسال ایمیل تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی خود هرگز از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا اکثر آن ها ایمیل های Bounce دارند و ارسال خبرنامه به آن ها باعث می شود که از تعداد ایمیل هایی که می توانستید به نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود وارد کنید کم شود و هم چنین در اکثر موارد باعث بالا رفتن نرخ اسپم شما می شود.
  • بازاریابی اینترنتی و جذب رضایت مشتری

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/08/19

    اغلب افراد فکر می کنند که بازاریابی به معنای فروش محصولی خاص است که برای آن تبلیغات زیادی می شود.

    این تصور غلط نیست ولی با وجود هزینه های بالا داشتن این تصور در مورد بازاریابی درست نیست.

    برای داشتن یک بازاریابی موفق چند فرآیند باید طی شود که عبارت اند از : ‌تحقیق، ‌تولید ‌محصول، ‌برقرار ‌کردن ‌ارتباط، توزیع، ‌قیمت ‌گذاری ‌و ‌ارائه ‌خدمات.

    اما برای داشتن یک بازاریابی موفق مهم ترین اصل این است که چگونه بتوانیم با کم تررین هزینه ی ممکن بهترین تبلیغات را در مورد کسب و کار خود ارائه کنیم.

    این جاست که بازاریابی اینترنتی با بهترین روش های خود برای ما کار آمد است. با استفاده از بازاریابی اینترنتی دیگر نیازی به داشتن نیروی انسانی در جهت فروش و تبلیغات نیست. شما می توانید با صرف کم ترین هزینه با مشتریان خود در ارتباط باشید. یکی دیگر از راه هایی که می توان با استفاده از آن ارتباط با مشتریان را مدیریت کرد نرم افزار CRM بهترین گزینه است.

     ‌ با استفاده از نرم افزار CRM‌ می توانید در هر زمانی که می خواهید به اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشید و بازاریابی اینترنتی خود را به سرعت گسترش دهید.

    در بازاریابی اینترنتی رضایت مشتری مهم ترین عامل است. اما ‌دو ‌عامل ‌در ‌جلب ‌رضایت ‌مشتری‌ ‌موثر ‌خواهد ‌بود

    1.  ‌عملکرد ‌محصول ‌در ‌ارایه ‌ارزش ‌مورد ‌نظر ‌مشتری
    2. ‌کیفیت ‌محصول

     ‌اگر ‌عملکرد ‌محصول ‌از ‌انتظار ‌مشتری ‌کمتر ‌شود، ‌خریدار ‌ناراضی ‌و ‌اگر ‌عملکرد ‌همانند ‌انتظار ‌او ‌باشد ‌خریدار ‌راضی ‌است. ‌اگر ‌عملکرد ‌از ‌انتظار ‌بیشتر ‌شود، ‌خریدار ‌خشنود ‌می‌شود. ‌شرکت‌هایی ‌که ‌از ‌نظر ‌بازاریابی اینترنتی ‌در ‌سطحی ‌عالی ‌قرار ‌دارند ‌می‌کوشند ‌مشتریان ‌خود ‌را ‌راضی ‌نگه ‌دارند. ‌مشتری ‌راضی ‌خریدهای ‌خود ‌را ‌تکرار ‌می‌کند ‌و ‌از ‌تجربه ‌های ‌خوبی ‌که ‌درباره ‌محصول ‌دارد ‌دیگران ‌را ‌هم ‌آگاه ‌می‌سازد. ‌کلید ‌اصلی ‌موفقیت ‌این ‌است ‌که ‌انتظارات ‌مشتری ‌با ‌عملکرد ‌شرکت ‌منطبق ‌باشد. ‌شرکت‌هایی موفق، می‌کوشند ‌مشتری ‌را ‌خشنود ‌کنند، ‌زیرا ‌نه ‌تنها ‌متعهد ‌به ‌ارایه ‌خدمات ‌یا ‌محصول ‌هستند ‌بلکه ‌چیزی ‌را ‌که ‌عرضه ‌می‌کنند ‌بسی ‌بیش ‌از ‌تعهداتشان ‌است. رضایت ‌مشتری ‌با ‌کیفیت ‌محصول ‌و ‌خدمات ‌رابطه ‌ای ‌تنگاتنگ ‌دارد.

    با بازاریابی اینترنتی میتوانید با صرف کمترین هزینه  سودآوری بیشتر و هم چنین جذب رضایت مشتریانتان را جذب کنید.

    با گسترش فضای مجازی، استفاده از تبلیغات اینترنتی راهی موثر با هزینه ی بسیار کم است که باعث بهبود روند کسب و کار شده است. همان طور که دقت کردید ارسال ایمیل تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی هم مانند هر فعالیت دیگری دارای سلسه مراتبی است. با پیدا کردن این سلسله مراتب ها می توان کارها را ساده تر کرد. در ابتدای راه، نام و ایمیل ارسال کننده، اعتماد مشتری را به نام تجاری شما جلب می کند و یک حس اعتبار نسبت به شما و کسب و کارتان برایش ایجاد می شود. سپس موضوع ایمیل جذاب ترین و مهم ترین عامل در باز شدن ایمیل های شما توسط کاربران می باشد، حالا بعد از این دو قدم بزرگ بهتر است این بار به فکر نگه داشتن مشتری در ایمیل خود باشید. یعنی کاری کنید که مشتری بیشتر از 15 ثانیه وقت صرف مطالعه ایمیل شما کند. بله 15 ثانیه. آمار های جهانی نشان می دهد متوسط زمانی که یک کاربر بعد از باز کردن ایمیل در بازاریابی اینترنتی برای خواندن آن وقت می گذارد، 15 الی 20 ثانیه است، در این زمان او نهایت 50 کلمه را اسکن می کند و تمام این مدت مدام چشمش در حال پریدن از این تصویر به آن تصویر است و هیچ گاه از ابتدا تا انتهای خبرنامه را نمی خواند، اغلب ما حتی یک صفحه از کتاب درسی خود را با دقت از ابتدا تا انتها نمی خواندیم چه برسد به ایمیل های تبلیغاتی که اصولا با عجله و در حین کارهای روزمره به آن ها سر می زنیم. این یعنی هرچه ایمیل شما دارای المان های گرافیکی باشد، احتمالا مشتری را بیشتر درگیر خود می کند، چون برای او مسلما درک خواسته ارسال کننده با چرخیدن در المان ها گرافیکی، راحت تر و جذاب تر است تا اسکن 50 کلمه یا خواندن 1 الی 2 جمله. اما به یاد داشته باشید در استفاده از رنگ ها باید قانون هارمونی رنگ ها  را رعایت کنید و بیش از حد ایمیل را شلوغ نکنید. زیرا به همان اندازه که یک ایمیل فقط متنی، مشتری را خسته می کند، ایمیل شلوغ و پر از رنگ های تند و تصاویر گوناگون مشتری را فراری می دهد.برای داشتن بازاریابی اینترنتی بهتر، در ادامه نکاتی را ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید روند کار خود را بهبود بخشید.

    1. از کدهای جاوا در هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.
    2. سعی کنید محتوای خبرنامه ی شما در ارسال ایمیل تبلیغاتی بیشتر از کد های HTML باشد.
    3.  از فرستادن ایمیل، با متن طولانی به شدت پرهیز کنید به جای توضیحات طولانی بهتر است مشتریان خود را با یک یا چندین لینک به سایت اصلی خود هدایت کنید و بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید.
    4. اگر در بازاریابی اینترنتی از یک ایمیل شرکتی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده می کنید بهتر است اعتبار دامنه ی ایمیل خود را تعیین کنید تا از ورود ایمیل های ارسالی تان به شاخه ی اسپم جلوگیری کنید.
    5. اگر در ارسال ایمیل تبلیغاتی از کلمات انگلیسی استفاده می کنید میان کلمات فاصله نیندازید.
    در موضوع ایمیل خود از کلمات اسپم،apple, test  استفاده نکنید زیرا باعث می شود ایمیل ارسالی شما به شاخه ی اسپم برود.
  • حفظ مشتریان در بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/07/13

    یکی از راه کار های بسیار خوب برای حفظ ارتباط با مشتریان در فرآیند بازاریابی اینترنتی، ارسال خبر نامه است. ارسال خبرنامه یکی از ارزان ترین و کارآمدترین روش های آپدیت نگه داشتن مشتریان در بازاریابی اینترتی می باشد. این خبرنامه ها می توانند شامل هر نوع اطلاعاتی باشند مثل : اطلاعیه محصول و یا خدمت جدید، راهنمایی گام به گام استفاده از محصولات، مقاله، آپدیت های شرکت، تغییرات در حمل و نقل، توصیفات دیگر مشتریان، بررسی محصولات و مقایسه، محبوب ترین محصولات....
    در حقیقت خبرنامه در بازاریابی اینترنتی ابزاری است که شما هرآن چه در کسب و کار خود می خواهید را می تواند برای شما به ارمغان بیآورد. با این حال زمانی که به مهارت ایجاد خبرنامه می پردازید، قبل از ارسال خبرنامه باید راجع به آن فکر کرده و برنامه ریزی کنید و سپس مطمئن شوید همه چیز در نظم و مطابق برنامه انجام شده، آن گاه اقدام به ارسال کنید.
    موضوع :
    موضوع که معمولا در اولین خط هر خبرنامه نوشته می شود، اولین دفاعیه شما برای تشویق کاربر به خواندن آن است، اولین موردی است که مشترک شما آن را می بیند.پس از اهمیت بالایی برخوردار است.
    حال در این شرایط و هنگام طراحی خبرنامه در مورد عنوان موضوع یاید از خودتان چه سوالاتی بپرسید؟
    آیا این عنوان موضوع، قانع کننده است ؟ عنوان موضوع انتخابی باید به اندازه کافی جالب باشد تا ایمیل شما جایگاه خود را با صلابت در لیست inbox مشتریان حفظ کند.
    آیا این عنوان شامل کلمات اسپم است؟ اگر شما از جملاتی مثل "حراج بزرگ" و یا "پول خود را ذخیره کنید" و امثال این ها در عنوان موضوع خود برای رونق بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید، در واقع به فیلترهای اسپم اعلام می کنید که این خبرنامه را در پوشه اسپم قرار دهند. برای انتخاب موضوع از جملات بیش از حد هیجان زده و کلیشه ای دوری کنید با این کار شاید مشتری را به باز کردن ایمیل تشویق کنید، اما این ایمیل جایگاهش در پوشه اسپم است.
    آیا از این علائم " ! " " $ " و یا دیگر علامت ها استفاده می کنید ؟ تا آن جایی که می توانید از این علائم کمتر استفاده کنید یا حتی الامکان در خط موضوع از آن ها استفاده نکنید. اگر مجبور به استفاده از خط تیره " – " و یا " : " هستید، از آن ها استفاده کنید اما سعی کنید تعدادشان بیشتر نشود. با این کار شما در واقع پرچم قرمزی به فیلتر های اسپم نشان می دهید.
    آیا عنوان موضوع را با حروف بزرگ نوشته اید ؟ موضوع با حروف بزرگ حس فریاد زدن بر سر مشتری را القا می کند. همچنین باز هم پرچم قرمزی به فیلتر های اسپم نشان می دهد. هرگز خط موضوع را با حروف درشت و خیره کننده ننویسید.
    آیا عنوان موضوع شما بیش از حد طولانی است؟ خط موضوعتان را نهایتا با 50 کاراکتر یا کلمه بنویسید نه بیشتر. اکثر کاربران خواهان ایمیل های کوتاه بدون جملات اضافی هستند. در بازاریابی اینترنتی برای این که مطمئن شوید مشترکان ایمیلتان را باز می کنند در نوشتن موضوع این مرز را رعایت کنید.
    زمانی که شما خبرنامه تان را در بازاریبی اینترنتی ارسال می کنید زمینه های وسوسه انگیزی برای رها کردن آن خبرنامه و به فراموشی سپردن آن به وجود می آید. این کار را نکنید. هرگز وسوسه نشوید حتی اگر مطالبی که ارسال کرده اید بعد از مدت کوتاهی منسوخ می شود. در این جا دلایل قانع کننده ای وجود دارد :

    • دسترسی راحت برای مشتریان فعلی فراهم می کند:

    بسیاری از مشتریان تمایل دارند بدانند شمادر گذشته چه مطالبی را انتشار کرده اید به خصوص اگر خبرنامه شما حاوی مطالبی همیشه جذاب و همیشه خوانا باشد مثل لیست نکات در مورد موضوعات مختلف ویا اطلاعات یک محصول و یا خدمات.

    • به شما در به دست آوردن رتبه در موتور های جستجو کمک می کند : بهینه سازی موتور های جستجو هنر استفاده از صفحات وب برای ارتقاء رتبه در موتور های جستجو می باشد. قرار دادن محتوا های با کیفیت این شانس را در بازاریابی اینترنتی به شما می دهد که جایگاهتان هنگام جستجو در موتور های جستجو ارتقاء پیدا کند.
    • مشترکین خبرنامه شما را افزایش می دهد : حتما فرم عضویت را در آرشیو خود قرار دهید. اگر مطالب شما کاربر را جذب خود کند، حتما فرم عضویت را پر خواهد کرد.
  • به مناسبت 1000 مین مشتری راضی پنل ایمیل میلرلایت در ایران، این شرکت با تخفیف ویژه به کاربران ایرانی آن ها را به استفاده از این محصول ساده، زیبا و کارا دعوت می کند

    قابل ذکر می باشد که این تخفیف برای بازاریابی اینترنتی شما فقط برای اکانت های جدید بوده و برای ارتقاء اکانت های قبلی قابل استفاده نخواهد بود

    علاقمندان می توانند برای استفاده از تخفیف پنل ایمیل با شماره تلفن 22353500 تماس گرفته و یا حرف T را به شماره 3000616177 ارسال نمایند تا همکاران در بخش فروش با آن ها تماس بگیریند
    مدت زمان اعتبار این تخفیف تا 23 شهریور 94 می باشد
     
    قیمت  ها با این تخفیف به شرح ذیل می باشند
     
  • مزیت های استفاده از پنل ایمیل در بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/06/09

    در این مقاله به بیان مزیت های استفاده از پنل ایمیل در بازاریابی اینترنتی می پردازیم:

    1. استفاده از پنل ایمیل باعث صرفه جویی در زمان می شود و باعث می شود با سرعت بیشتری محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. اگر برای تبلیغات خود به جای پنل ایمیل  از تبلیغات چاپی و یا تماس های مکرر تلفنی به مشتریانتان استفاده کنید علاوه بر استخدام کارمندان فروش و استفاده ی زیاد از نیروی انسانی و هزینه های سنگین که هر ماه باید آن هارا پرداخت کنید، باعث می شود پیشرفت در کسب و کارتان هم با کندی قابل توجهی مواجه شود. 
    2. تقسیم بندی مشتریان بر اساس خرید و فعالیت های آن ها

    با استفاده از پنل ایمیل می توانید پایگاه داده کاربران و مشتری های خود را دسته بندی کنید می توانید کمپین های تبلیغاتی هدف مندی را ارسال کنید که نتیجه شان افزایش فروش خواهد بود.

    3. ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری در بازاریابی اینترنتی

    به دلیل زمان کمتری که برای ایجاد و ارسال ایمیل های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات و بازاریابی لازم است می توانید به دفعات بیشتری با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید شما هم می توانید دفعات ارسال خود را بیشتر کنید و مثلا به صورت روزانه ارسال ایمیل های تبلیغاتی را انجام دهید. با این وجود شاید بخواهید این نکته را به یاد داشته باشید که یکی از تکنیک های ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق پنل ایمیل این است که بیش از هفته ای یک ایمیل برای مشتری ارسال نکنید.

     4. کاهش هزینه های اضافی برای تبلیغات

    بازاریابی اینترنتی می تواند با هزینه بسیار کمی انجام شود، برای بازاریابی اینترنتی به تعداد زیادی کارمند، طراح گرافیکی یا تحلیلگر بازاریابی نیاز نخواهید داشت. در واقع سیستم های بازاریابی اینترنتی ایی وجود دارد که به شما امکان می دهد ایمیل های تبلیغاتی خود را با قالب های گرافیکی زیبا و حرفه ای که می توانید آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، ارسال کنید. هیچ شیوه ی تبلیغاتی دیگر وجود ندارد که با سرمایه گذاری کمتر از ایمیل مارکتینگ نتیجه ای بهتر از آن را ارائه کند.

    5. پیگیری مشتری و افزایش تعداد مشتریان

    با استفاده از پنل ایمیل  می توانید مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید و با تبلیغات گسترده ایی که انجام می دهید از آن ها بخواهید با اشتراک گذاشتن تبلیغات شما با دیگر افراد خدمات و حمحصولات شما را به دیگران معرفی کنند با این روش بر تعداد مشتریان بالقوه ی شما افزوده خواهد شد.

  • سرعت بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/05/19

    اگر به تازگی با بازاریابی اینترنتی شده اید، باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید، هزینه ای که سالانه صرف بازاریابی اینترنتی می شود به سرعت در حال رشد است.

    ابزارهای مختلفی برای بهبود تبلیغات در بستر اینترنت فراهم شده است، بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بیننده، صفحات شبکه های اجتماعی،بازاریابی اینترنتی، فرم های اشتراک، بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و ..... در این بین بازاریابی اینترنتی که یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد می تواند در سریع ترین زمان ممکن پتانسیل تبلیغات اینترنتی شما را افزایش دهد.

    چگونه می توان با بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود را بهبود بخشید؟

    - مشتریان فعال خود را راحت تر پیدا خواهید کرد.

    بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا بفهمید کدام مشتری بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط است و کدام محصول یا خدماتتان را دنبال می کند

    - ترافیک سایت خود را به سرعت بالا خواهید برد

    شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهد شد. آیا می دانید روزانه چه تعداد ایمیل تبلیغاتی ارسال می شود؟

    جواب : 294 billion یا 294 میلیارد

    - انعطاف پذیری تبلیغات شما بالا می رود.

    با بازاریابی اینترنتی تنها با چند کلیک می توانید داده های به دست آمده را مشاهده کنید و یا یک کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید، استراتژی خود را تغییر دهید و دوباره تبلیغات را راه بیندازید. بدون آنکه بخواهید با کسانی برای این تغییرات در تماس باشید و چند روزی را معطل شوید.

    - هزینه تبلیغات شما به نسبت گذشته تقریبا صفر ریال می شود

    هزینه تبلیغات شما خلاصه خواهد شد در خرید یک پنل ایمیل مارکتینگ.

    لیست ایمیل را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید، پنل ایمیل نیز دست خودتان است و نیازی به بازاریاب و نفر دومی نمی باشد. بسترهای دیگر تبلیغات آنلاین که می توان از طریق ایمیل به آن ها راه پیدا کرد مانند شبکه های اجتماعی نیز هزینه عضویت در آنها صفر می باشد. در سبکه های عضو شوید صفحات خود را بسازید و لینک آن ها را در انتهای ایمیل های تبلیغاتی خود قرار دهید.

    به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و .... است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟؟؟؟

    - تعداد دنبال کنندگان شما چندین برابر خواهد شد

    اینترنت محبوب ترین فضایی است که کاربران روزانه زمان زیادی را صرف آن می کنند.

    - تلفن های همراه همه جا هستند

    امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

    ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع بازاریابی اینترنتی امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را وارد پنل ایمیل خود کنید، شما می توانید به سادگی ایمیل تبلیغاتی خود را طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

     ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل تبلیغاتی می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی  در بازاریابی اینترنتی، روش موثری است كه اگر به شكل مناسبی انجام شود، می‌تواند به توسعه یك كسب و كار و فروش بیشتر كمك كند. منافع و امكاناتی كه یك محصول یا خدمات برای خریدار فراهم می‌كنند، عامل موفقیت فروش است. ویژگی‌ها و مشخصات كالا یا خدمات در یك سو قرار می‌گیرند و آن چه كه برای مشتری فراهم می‌آورند در سویی دیگر. به عبارتی یك بازاریاب موفق در خط به خط ایمیل ارسالی خود از فواید كالایش حرف می‌زند. بعد از یك تیتر جذاب و جالب توجه در ایمیل خود، این اولین جمله پیام تبلغاتی است كه تعیین می‌كند آیا خواننده به سراغ جمله دوم می‌رود و مطالعه پیام را ادامه می‌دهد یا خیر. هر جمله نیز به نوبه خود اهمیت دارد چرا كه جذابیت و مناسب بودن هر یك می‌تواند، خواندن عبارات بعدی را تضمین كند. هر كلمه و هر عبارت می‌بایست جوری انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقیت پیام را در بازاریابی اینترنتی بیشتر كنند.

    در نظر داشته باشید پیام فروش الكترونیكی طوری باشد که انگار در حال گفتگو با خواننده ایمیل هستید. یك گفتگوی فروش موفق، با لحنی دوستانه و به دور از قید و بندهای گفتگوهای نامه‌ای رسمی انجام می‌گیرد هر پاراگراف نباید بیش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشیدن زیر كلماتی كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب می‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر یكنواختی نجات می‌دهد و دقت كنید كه بیش از اندازه این روش‌ها را به كار نگیرید چرا كه وقتی بر همه چیز تاكید كنید، در واقع بر هیچ چیز تاكید نكرده‌اید.

    پیش از ارسال، از دیگران بخواهید كه آن را بخوانند و نظرشان را بگویند.با داشتن نظرات بیشتر ارسال بهتری می توانید داشته باشید.تجربه‌ نشان داده كه وقتی مردم نامه‌ای را باز می‌كنند، اول پیوست آن را می‌ خوانند. پیوست پیام‌های فروش هم چنین خاصیتی دارد. پس حتما برای ایمیل تبلیغاتی خود در بازاریابی اینترنتی پیوست بگذارید و هم این كه جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین فایده خرید این كالا یا خدمات را در آن بگنجانید.

    هنگام ارسال مشتری احتمالی خود را راهنمایی کنید بگویید كه برای خرید باید چه كار كند. البته یك جمله كوتاه و امری پاسخگو نخواهد بود. این صحبت هم باید دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهم تر این كه غیرمستقیم باید به خواننده امر كند و این یعنی همان تشویق او به خرید مثلا شما می‌‌گویید: "با تماس با ما در قرعه کشی شرکت خواهید کرد پس  همین حالا دست به كار شو!"

    البته لازم است كه همین مطالب جالب را به شیوه‌ای حرفه‌ای و مناسب بنویسید كه خواننده احساس خستگی نكند و تا پایان نوشته‌هایتان را بخواند.با این تفاسیر و می توانید کسب و کار خود را در بازاریابی اینترنتی رونق بخشید و بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

    این که ایمیل مارکتینگ یکی از از موثرترین روش های افزایش نرخ فروش برای مصرف کننده ها  در بازاریابی اینترنتی می باشد قابل درک است اما نکته ای  که  قبل از هر چیز قابل توجه است این است که 77 درصد از مشتریان ترجیح می دهند که از جایی ایمیل دریافت کنند که قبلا ازآن ها اجازه گرفته شده این نوع بازاریابی اینترنتی باعث می شود که مشتری های  واقعی خودتان را خیلی راحت تر پیدا کنید.

    مطالعات در زمینه بازاریابی اینترنتی نشان می دهد که بازاریابان B2B که استراتژی ایمیل مارکتینگ خود را بر مبنای محتوای موفق گذاشته اند بر روند بازگشت سرمایه تاثیر مثبت داشته است.

    محتوایی که برای بازاریابی اینترنتی خود انتخاب می کنید باید برخی استاندارد های زیر را داشته باشد :

    -   مرتبط با موضوعی که برای بازاریابی اینترنتی انتخاب کرده اید باشد

    -  شامل تجربیات و دانسته های شما باشد

    -   دارای طرحی با نفوذ به صنعت و تخصص

    -  از لحاظ حجم و تعداد متناسب با موضوع باشد و منابع استخراجی آن معتبر باشند.

    یکی از بزرگ‌ترین و رایج‌ترین اشتباهات در ایمیل مارکتینگ هدایت افراد به صفحه اصلی سایت است. آن جا مخاطب با گزینه‌های زیادی روبرو می‌شود و شاید از هدف اصلی ما دور شود. بنابراین بهتر است همیشه از داخل ایمیل به صفحه خاصی از سایت لینک بدهیم تا مخاطب دقیقا با همان اطلاعاتی برخورد کند که مد نظر ما است.

    موفقیت عملیات ایمیل مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی ما به سه عامل کلیدی بستگی دارد

    -  ایمیل موردنظر باز شود.

    -  ایمیل خوانده شود.

    -  بر لینک داخل ایمیل کلیک شود

    اگر بتوانیم مخاطب را ترغیب کنیم تا این سه کار را انجام دهد موفق شده‌ایم. البته نباید بیش از حد خوش بین و رویایی باشیم. معمولا در بهترین حالت چیزی حدود 40 درصد مخاطبان ایمیل را باز می‌کنند و سپس درصدی از آن‌ها متن را می‌خوانند و بر لینک کلیک می‌کنند. بنابراین اگر 10 هزار عضو داریم و با ایمیل بتوانیم کاری کنیم که 2 هزار نفر آن‌ها وارد سایت ما بشوند کار بسیار خارق‌العاده‌ای در ایمیل مارکتینگ انجام داده‌ایم.
Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.