• بازاریابی اینترنتی و افزایش مشتریان

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/04/22

    با گسترش دنیای مجازی و تغییراتی که در جستجوی اطلاعات رخ داده است بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راهکار در بازاریابی اینترنتی هستند.
    با وجود فضای مجازی هنوز هم بعضی از افراد برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید، مشورت با نمایندگان فروش، جستجو در مغازه ها و ... نیازهای خود را رفع می کنند.
    اما با ورود موتورهای جستجو و گسترش بازاریابی اینترنتی اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از دنیای مجازی دریافت می کنند.
     بهترین راه هزینه کردن برای بازاریابی اینترنتی، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آن ها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریان با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی بازاریابی اینترنتی را در هدف گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاها افزایش داده است.

    ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی مرحله مشکل و پیچیده ای است به طوری که جمع آوری بانک های ایمیل با دسته بندی به هر شکلی اگر غیر ممکن نباشد بسیار پیچیده است و در صورت انجام هم بسیار محدود بوده و فقط بخش کوچکی از گروه مورد نظر را پوشش خواهد داد. بدیهی ست که در صورت داشتن دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده، استفاده از این بانک ها تاثیر بیشتری در گرفتن نتیجه از ایمیل های ارسال شده خواهد داشت اما در صورت عدم دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده ارسال ایمیل های تبلیغاتی حتی برای معرفی محصولات و خدمات خاص هم بی فایده نخواهد بود و حتی می تواند با معرفی کالا یا سرویس شما به گروه زیادی از دریافت کنندگان، باعث ایجاد یا پیدا شدن بازارهای جدیدی برای شما بشود که پیش از آن انتظارش را نداشتید.

    برای اینکه بتوانید برای ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی خود یک لیست ایمیل عالی تهیه کنید ما چند روش فوق العاده را به شما ارائه می دهیم:

    1. از وب سایت خود استفاده کنید

    وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا افراد بیشتری از از آن دیدن کنند در آن یک وب فرم قرار دهید تا کسانی تمایل به دریافت خدمات شما را دارند با ثبت ایمیل خود بتوانند از خدمات شما آگاه شوند.به این ترتیب شما با داشتن آدرس ایمیل های مشتریان می توانید یک لیست ایمیل عالی را در بازاریابی اینترنتیخود ایجاد کنید.

    2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و خدمات خود را در این رسانه ها اطلاع رسانی کنید.رسانه های اجتماعی باعث می شوند تعامل بیشتری با دوستان خود داشته باشید و  بتوانید راحت تر خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.به این ترتیب لیست ایمیل قوی در بازاریابی اینترنتی خود تهیه خواهید کرد.

    3. از ارتباطات خود با اطرافیانتان و جامعه ی اجتماعی خود استفاده کنید.ایمیل کسانی که با آن ها در تعامل اجتماعی هستید را بگیرید و با استفاده از چندین بازاریاب، حضوری خدمات خود را برای آن ها توضیح دهید و ایمیل های متعددی را برای بازاریابی اینترنتی خود جمع آوری کنید.

    تبلیغات خود را گسترده تر کنید و خدمات خود را اطلاع رسانی کنید، داشتن یک لیست ایمیل قوی در بازاریابی اینترنتی شما باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان می گردد.

  • باید ها و نباید های بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/04/08

    با گسترش استفاده از دنیای مجازی، تبلیغات، آسان تر و کم هزینه تر از سابق شده است. بازاریابی اینترنتی با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و ارسال ایمیل تبلیغاتی راه را برای تبلیغات آسان کرده است ولی استفاده از این راه باید ها و نباید هایی دارد که  در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

    -  در ارسال ایمیل تبلیغاتی نباید زیاده روی کرد

    بهتر است حداکثر هفته ایی یک بار و حداقل ماهی یک بار تبلیغات خود را از طریق ارسال ایمیل گروهی انجام دهید.زیرا در بازاریابی اینترنتی باید سعی کنید تبلیغات خود را به طور منظم و طبق قاعده ی زمانی ارسال کنید و برای مشتریان خود خسته کننده نباشد.

    -  محتوای ایمیل خود را تغییر دهید و از ارسال ایمیل با محتوای مشابه ایمیل قبلی خودداری کنید 

    برای خبرنامه های خود وقت بگذارید و ارسال تکراری آن ها خود داری کنید جذابیت خبرنامه های ارسالی در بازاریابی اینترنتی جزء مهم ترین ها باید هایی است که باید در نظر داشته باشید.

    -  صفحه هدف یا همان Landing page را فراموش نکنید

    خیلی از کمپین های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی متاسفانه صفحه هدف ندارند یا وقتی صفحه هدف یا Landing page  می سازند می خواهند تمام سایت را خلاصه در این صفحه کنند که باز هم متاسفانه کار اشتباهی می کنند و کاربر نیز بی خیال آن صفحه می شود . این صفحه و ارجاع دهنده شما می تواند با صغحات بسیار ساده و اجبار کاربر به انجام و دیدین صفحات دیگر پیوند داده شده می تواند شما را در بازاریابی اینترنتی به موفقیت بزرگی برساند.

    از  PCCبرای ایجاد خطوط موضوعی خود استفاده کنید

     همان طور که می دانید خطوط موضوعی ایمیلی که به مشتریان خود ارسال می کنید، در موفقیت  بازاریابی اینترنتی  بسیار اهمیت دارند، به جای این که یک موضوع ساده را برای ایمیل خود انتخاب کنید بهتر است چندین موضوع را درPCC  قرار دهید با این کا ر شما پنج خطوط موضوعی برای ایمیل خود دارید که می توانید از میان آن ها بهترین موضوع را در ایمیل خود قرار دهید.

    - در نظر گرفتن یک آدرس URL یکتا

    قرار دادن آدرس یا URL منحصر به فرد باعث می شود که صفحه فیس بوک و حتی وب سایت شما، هر دو به یاد ماندنی و به راحتی قابل شناسایی باشند. می توانید URL صفحه فیس بوک خود را با نام خود یا وبلاگ یا حتی نام تجاری و مارک شرکت خود ثبت کنید. به هر حال حضور آنلـاین و معرفی نام تجاری خود در شبکه‌هـای اجتماعی مانند فیس بوک می تواند ثمرات خوبی برای بازاریابی اینترنتی داشته باشد.

  • فروش بیشتر در بازاریابی اینترنتی با تیتر آگهی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/04/01

    بازاریابی اینترنتی امروزه جزء کم هزینه ترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد.ولی سبک تبلیغات و درج آگهی از این طریق برای جذب مشتریان اهمیت ویژه ایی دارد.همان طور که می دانید یک آگهی با تیتر جنجالی تاثیر دو چندان در خواننده و بیننده ی آن می گذارد. بهتر است هنگام ایجاد آگهی برای بازایابی اینترنتی خوانندگان را تشویق کنید كه آگهی‌های فروش مربوط به شركت شما را بخوانند. بنابراین شما باید نهایت دقت را در ارایه تیترهای آگهی‌های خود به كار گیرد.
    بهتر است از كلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده كنید كه به سرعت توجه خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند. مانند" رایگان"،" شگفت‌انگیز"، "جذاب"، "تضمینی" و کلماتی از این قبیل.
    بعد از جذب خواننده آگهی باید اهداف تیتر آگهی خود را در كم‌ترین زمان بیان کنید. سعی كنید متن آگهی را با ساده‌ترین حالت ممكن بیان کنید طوری که برای کم سواد ترین خوانندگان قابل فهم باشد.
    متن آگهی خود را کوتاه و مختصر بنویسید که خسته کننده نباشد و در عین حال منظور کلی شمارا به خواننده آگهی برساند.
    سعی كنید در بازاریابی اینترنتی از كوتاه‌ترین جملات و پاراگراف‌ها در متن آگهی استفاده كنید تا آگهی شما برای خواننده خسته كننده نباشد.
    سعی كنید محصولی كه از طریق بازاریابی اینترنتی به فروش می‌رسانید دارای گارانتی و اعتبار مناسب باشد.
    حتی اگر محصول و یا خدماتی كه شما ارائه می‌دهید بهترین باشد تا زمانی كه گارانتی مناسبی برای خدمات و محصولات خود ارائه ندهید استقبال زیادی از آن به عمل نخواهد آمد.
    با این روند تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر چندانی نخواهد كرد.
    این امر به خوانندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد بخشید و در نتیجه فروش شما رادر بازاریابی اینترنتی بیش‌تر خواهد كرد.
    در نهایت راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای متمایز سبک بازاریابی اینترنتی خود از آن استفاده کنید. سعی کنید که توجه گیرنده را به ایمیل جلب کنید، اما از ادعاهای اغراق آمیز خودداری کنید. از نوشته های ساده استفاده کنید. گیرنده را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کند.

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

    برای انجام این امر تنها به یک نرم افزار ایمیل مارکتینگمانند میلیر لایت و لیست ایمیل نیاز خواهید داشت . میلیر لایت با ایجاد گزینه های متفاوت، شما را در بازاریابی اینترنتی یاری می کند.کافی است فقط در وب سایت www.mailerlite.ir حساب کاربری خود را ایجاد کنید.این نرم افزار با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل، این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید . از نکات قابل توجه، سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML ، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایل ها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد . بدین ترتیب شما می توانید در بازاریابی اینترنتی بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرف را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید. با رعایت نکاتی که در مورد اسپم دراین نرم افزار به شما ارائه می شود می توانید از اسپم شدن ایمیل های ارسالی خود تا حد زیادی جلوگیری کنید.برای ارسال ایمیل خود به کاربران باید اجازه، برای ارسال داشته باشید ساده ترین روش برای کسب اجازه از آن ها استفاده از فرم های عضویتی است که نرم افزار ایمیل مارکتینگ در اختیار شما قرار می دهد.با قرار دادن وب فرم در وب سایت خود علاوه بر کسب اجازه برای ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی، به تعداد مشتریان بالقوه ی خود هم می افزایید.

    ایمیل مارکتینگ هم چون سایر ابزارهای بازاریابی اینترنتی، نیازمند تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد بوده تا سازمان را در ادامه‌ی کار، راهنمایی و نتیجه را اثر بخش نماید. به بیان ساده‌تر، این ابزار نیز نیازمند آن است تا با شاخص‌های درست، ارزیابی و بهبود مستمر یابد. در این میان تعداد آدرس ایمیل‌های کمپین شما و در واقع گستره‌ی مخاطبانتان به عنوان یک شاخص مهم دربازاریابی اینترنتی به‌شمار می‌رود. به این معنا که هرچه تعداد آدرس‌ها بیشتر باشد، امکان دیده شدن نیز افزایش می‌یابد. این مهم وقتی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم هزینه‌ی ارسال خبرنامه در بسیاری از سیستم‌های ایمیل مارکتینگ به تعداد ایمیل‌ها بستگی مستقیم و خطی ندارد. برای مثال تفاوتی در هزینه‌ی ارسال ایمیل برای یک نفر و ده هزار نفر وجود ندارد. بنابراین در کنار تمامی مزایای حاصل از افزایش آدرس ایمیل‌ها، این موضوع از نظر اقتصادی نیز برای سازمان شما در بازاریابی اینترنتی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

    اما چگونه آدرس ایمیل های کمپین خود را در ایمیل مارکتینگ افزیش دهیم؟

    ما در این جا چند روش ارزنده را به شما ارائه می دهیم:

     

    1. بخش عضویت در خبرنامه‌ی سایت
      یکی از درگاه‌های مهم ورود مشتریان، وب‌سایت آن سازمان می‌باشد. لذا شایسته است برای بهبود در بازاریابی اینترنتی تدابیری برای دریافت ایمیل از طریق سایت اندیشیده شود. در همین راستا معمولاً بخش عضویت در خبرنامه به عنوان اولین راه برای این مهم مطرح می‌گردد.
    2. افزایش جذابیت در بخش عضویت در خبرنامه
      قطعاً با ظاهری متفاوت و جذاب، می‌توان مخاطب را به ثبت نام در خبرنامه مشتاق‌تر نمود. لذا از طراح وب‌سایتتان بخواهید با تغییراتی هوشمندانه، مشتریان را به کلیک و ثبت اطلاعات خود در سایت راغب نماید. براساس تجربه‌ با تغییر فرم عضویت در خبرنامه، احتمال ثبت نام در وب‌سایت تا 45% افزایش می یابد.
    3. درج نمونه‌ای از خبرنامه
      بهتر است نمونه‌ای از خبرنامه‌های ارسالی را برای مشاهده در دسترس مخاطبان قرار داد تا آن ها با فضای خبرنامه و یا نمونه‌ای از اطلاعاتی که می‌توانند از این طریق به دست بیاورند، آشنا شوند. این موضوع باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطبین شده و در بازاریابی اینترنتی توصیه می‌گردد. در بسیاری از مواقع دیده شده است به دلیل عدم قطعیت در خصوص نوع و شیوه‌ی ارائه خبرنامه، شرکت‌ها از درج «نمونه خبرنامه» جلوگیری می‌نمایند. تجربه نشان داده است که احتمال ثبت نام در این گونه فرم‌ها حداقل به نصف کاهش می‌یابد.
    4. دسترسی آسان در همه‌ی صفحات
      بخش عضویت در خبرنامه را در همه‌ی صفحات وب‌سایت قرار داده تا همیشه جلوی چشم مخاطبتان باشد و او را به ثبت نام کنجکاو و ترغیب نماید. از طرفی این جانمایی نباید باعث سوءتفاهم و بی‌اعتمادی مشتری گردد و ایشان را در مرور وب‌سایت با مشکل روبرو سازد. بسیاری از شرکت‌ها سازمان را وادار می‌کنند تا فرم عضویت در خبرنامه‌ به صورت Pop up به مخاطب اعلام گردد. پیشنهاد این است که تا جائی که امکان دارد از انجام این گونه امور اجباری در وب‌سایت خودداری نمائید. چراکه هدف اول وب‌سایت شما در بازاریابی اینترنتی، نمایش خدمات و محصولات و نه دریافت آدرس ایمیل می‌باشد.
    5. بیان مزایای عضویت در خبرنامه
      مطلبی در وب‌سایت خود قرار داده و مزیت‌های ثبت نام و ارسال خبرنامه را به مخاطبان توضیح دهید. گاهی افراد به علت عدم آگاهی نسبت به یک موضوع در آن مشارکت نمی‌کنند. برای این که بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشید سعی کنید نگرانی‌های مشتریان را شناسایی کرده و برای هریک از آن ها توضیحاتی آورده شود تا راحت‌تر حاضر به عضویت در خبرنامه گردند.
    6. بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی
      به احتمال زیاد شما نیز در یک یا چند شبکه اجتماعی (فیس‌بوک، اینستاگرام و...) عضو بوده و فعالیت می‌نمایید. عضویت در این شبکه‌ها امکان حضور و معرفی شما را در میان انبوه مشترکان این سایت‌ها فراهم می‌نماید. لذا برای ایجاد بازاریابی اینترنتی موفق، باید از حضور در این عرصه کمال استفاده را برد.
    7. دریافت ایمیل‌های مشتریان به صورت حضوری، تلفنی و سایر درگاه‌های ورودی
    حتماً فرم‌هایی تهیه نمایید و اطلاعات مربوط به افرادی که با شما تماس می‌گیرند، به خصوص آدرس ایمیل آن ها را جمع آوری نمائید. لازم به ذکر است که در این حالت‌ها باید به شیوه‌ای به مشتریان خود اعلام نمایید که از اسپم کردن شما خودداری کنند و در صورت عدم تمایل به دریافت خبرنامه از طرف شما لینک موجود برای لغو اشتراک را کلیک کنند.
  • روش های موثر در بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/03/04

    بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی

    این مثل معروف را شاید شنیده باشید "محتوا پادشاه است". موتورهای جستجو به دنبال محتوای با کیفیت و اصیل هستند و به واسطه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید بازدیدکنندگان فراوانی از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند. درصورتی که این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایت و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند و باعث می شوند که افراد زیادی با شما و خدماتتان توسط بازاریابی اینترنتی آشنا شوند.

    ویدیو مارکتینگ  در بازاریابی اینترنتی

    با افزایش سرعت اینترنت و وجود شبکه های اجتماعی ویدیو محور، اکثر کاربران در اینترنت به دنبال ویدیو های آموزشی و کاربردی مورد نیاز خود می گردند. در صورتی که از محصولات و خدماتی که در شرکت خود ارائه می دهید، ویدیوهای جذابی تهیه کنید و آن ها را در اینترنت منتشر کنید، بازدیدکنندگان بسیار زیادی با شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا خواهند شد.

    ارسال ایمیل های گروهی در بازاریابی اینترنتی

    این روش به بیان ساده شامل ارسال ایمیل های گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آن ها به بازدید از وب سایت و خرید محصولات وب سایت می باشد.استفاده نادرست از این روش و ارسال ایمیل به کاربرانی که مایل به دریافت این ایمیل ها نیستند، نارضایتی این کاربران را به دنبال دارد و در استفاده از این روش در بازاریابی اینترنتی باید دقت کرد.

    تبلیغات پولی در بازاریابی اینترنتی

    همان طور که هر روز در نقاط شلوغ و پر تردد شهرها بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید، در وب سایت هایی که بازدیدکنندگان فراوانی دارند نیز چنین تبلیغاتی به وفور یافت می شود. این نوع تبلیغات شامل پرداخت هزینه ماهانه برای درج بنر در بخش های مختلف وب سایت های پربازدید می باشد.

    علاوه بر درج بنرهای تبلیغاتی، برخی از وب سایت ها این امکان را می دهند که لینک صفحه مورد نظر شما را در قسمتی از وب سایت خود درج کنند. اما با توجه به این که این روش، بازدیدکننده چندانی برای شما به ارمغان نخواهد آورد و توصیه گوگل مبنی بر خریداری نکردن لینک, پیشنهاد می شود از این روش در بازاریابی اینترنتی استفاده نکنید.

  • روش های موثر در بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1394/02/28

    امروزه راه های زیادی برای پیشرفت در تجارت وجود دارد و بازاریابی اینترنتی در این بین از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

    وقتی که صحبت از بازاریابی اینترنتی به میان می آید با طیف بسیار وسیعی از ابزار و امکانات آنلاین مواجه می شویم که هر کدام کاربرد و کارایی مخصوص به خود را دارد و برای این که بتوانیم از بازاریابی اینترنتی به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم باید هر یک را به بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب بکار ببریم.

    برای این که بدانیم در چه زمانی می توان از هر کدام از این روش ها استفاده کرد باید انواع روش های مختلف بازاریابی آنلاین را بشناسیم. در ادامه به اختصار به برخی از روش های پرکاربرد بازاریابی اینترنتی اشاره شده است.

    بازاریابی اینترنتی  با موتورهای جستجو

    این روش به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان با بهینه سازی صحیح و اصولی وب سایت و استفاده از تکنیک های سئو باعث می شود که وب سایت در نتایج جستجو نسبت به سایر وب سایت ها جایگاه بالاتری به دست بیاورد و بازدیدکنندگان و خریداران به صورت هدف مند وارد وب سایت بهینه شده شوند و فروش وب سایت را افزایش دهند.

    موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل علاوه بر روش فوق این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک عبارت خاص در کنار نتایج جستجو ظاهر شوند.

    بازاریابی اینترننتی با شبکه های اجتماعی

    این روش نیز به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان با انجام فعالیت هایی در شبکه های اجتماعی باعث می شود کاربرانی که در این شبکه های حضور دارند با شرکت و محصولاتی که ارائه می دهید آشنا شوند.

    روش دوم نیز در ازای پرداخت هزینه، تبلیغ شما در صفحات مختلف این شبکه های اجتماعی ظاهر می شود.

    بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی نسبت به بازاریابی با موتورهای جستجو از شانس کمتری برای جذب ترافیک و خریدار برخوردار می باشد اما می توان از آن ها به بهترین شکل ممکن برای معرفی برند و محصولات خود استفاده کرد.

    اگر در بازاریابی اینترنتی مایل هستید طراحی وب سایت خود را انجام دهید تا به این ترتیب پیشرفت سریعی در بازاریابی اینترنتی داشته باشید ، در نظر گرفتن نکاتی در جهت بهبود طراحی سایت ضروری می باشد:

    1. زمان لود تایم سایت

    آیا می دانستید یکی از بهترین فاکتورها برای گوگل در سال 2014 زمان لود شدن سایت می باشد؟ در واقع هنگامی که کاربران وارد وب سایت می شوند نباید معطل باز شدن سایت باشند و ممکن است آن ها خسته و از وب سایت خارج شوند. بنابراین باید در هنگام طراحی سایت از تصاویر و ویدئو های سبک استفاده کنید. زمان تقریبی بارگزاری در طراحی سایت حدود 10 ثانیه پیش بینی شده است.

    2. رنگ ها در طراحی سایت

    با توجه به نوع کسب و کاری که دارید برای بهبود تجارت خود در بازاریابی اینترنتی بهتر است از رنگ های مناسب استفاده کنید تا بتوانید کاربران را به محصولات و خدمات خود جذب کنید. روانشناسی رنگ می تواند در جهت افزایش کارایی سایت بسیار موثر واقع شود.

    3. سازگاری با مرورگرهای مختلف

    متاسفانه وب سایت هایی وجود دارند که با بعضی از مرورگرها همانند فایر فاکس و یا کروم سازگاری ندارند. در این صورت بعضی از کاربران را از دست خواهید داد.

    4. بهینه سازی سایت در گوگل

    اگر تمایل دارید رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش دهید و در بازاریابی اینترنتی در صدر باشیددر هنگام طراحی سایت باید استانداردهای سئو را رعایت کنید تا وب سایت شما بتواند با گوگل ارتباط برقرار کرده و در نتایج ابتدایی نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد. مواردی که می توان در جهت بهینه سازی وب سایت انجام داد اصلاح متا تگ ها، توضیحات، URL، لینک های داخلی و خارجی است.

  • نکاتی برای طراحی وب از دیدگاه بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/25

    اگر شما در یک شرکت طراحی وب کار می کنید و یا یک طراح وب مستقل هستید بهتر است برای رونق کسب و کارتان با بازاریابی اینترتی کار کنید.به طور کلی بین طراح وب و یک بازاریاب اینترنتی باید درک قوی وجود داشته باشد. همکاری یک طراح وب با یک بازاریاب باعث می شود که هردو در تبلیغات اینترنتی بسیار موفق باشند. طراحی وب در بازاریابی اینترتی  باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و هم چنین جذب مشتری بیشتر می شود.

    نکات قابل توجه طراحی وب در بازاریابی اینترنتی

    . چیدمان سایت و محتوای سایت

    . استفاده ی استاتیک یا دینامیک از متا تگ ها

    . ایجاد صفحات استاتیک

    هم چنین در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین روش های SEO که هر طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی باید از آن ها آگاه باشید می پردازیم

    . استفاده از کلمات کلیدی

    . استفاده از کلمات کلیدی برای عکس ها

    . استفاده از تگ H  و خصوصیت Alt بر روی عکس ها

    . از Call To Actions استفاده شود

    . استفاده از یک لینک داخلی موثر در سایت

    . در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس

    پیاده سازی محتوا

    پیاده سازی  محتوا در طراحی وب در بازاریابی اینترتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

    در این حالت مشتری می تواند به آسانی محصول جدیدی را که به سایت اضافه شده است را جستجو کند، در این حالت بهتر است تیم بازاریابی اینترنتی کلمات کلیدی که اکثر مردم آن ها را جستجو می کنند را جمع آوری کند.

    منبع http://www.1stwebdesigner.com/tips-web-designers-internet-marketers-perspective/

     

     

     

     

     

Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.