راه رسیدن به Inbox و گریز از اسپم شدن در بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1394/08/23

شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما این گونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را خود بررسی کردید و خوشحال از این که خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آن ها هستید.
اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن و کلیک آن ها کم است؟ شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آن گاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت این که ایمیل های شما در بازاریابی اینترنتی به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.

  • ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی از دامنه خود
    این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که می خواهید بازاریابی اینترنتی انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
    هم چنین این که شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
    همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری، ارسال تبریک تولد، ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود. بهتر است در بازاریابی اینترنتی ایمیل های خود را شخصی سازی کنید زیرا تاثیر شگفت انگیزی در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های شما دارد.

آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است. آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.

 

  • شناسایی دامنه شما
    شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله، احراز هویت دامنه 
    چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور شما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود.

 

  • چک کردن محتوای خبرنامه:
    برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آن ها اسپم را کاهش داد در این جا برخی از راهکار هایی که برای محتوا در بازاریابی اینترنتی مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
  1. استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
  2. استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
  3. تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
  4. از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... هنگام ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آن ها
  5. اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
  6. اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

 

هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید
برای ارسال ایمیل تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی خود هرگز از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا اکثر آن ها ایمیل های Bounce دارند و ارسال خبرنامه به آن ها باعث می شود که از تعداد ایمیل هایی که می توانستید به نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود وارد کنید کم شود و هم چنین در اکثر موارد باعث بالا رفتن نرخ اسپم شما می شود.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.