• 8تا از اهداف ایمیل مارکتینگ در سال 2016

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/11

    هر کسب و کاری نیاز به هدف دارد ، کسب و کار ها می توانند به طور طبیعی ، مالی و استراتژیک و یا بازاریابی را داشته باشند ولی هنوز شما نیاز دارید.

    من برای کسب و کارم هدف دارم ، به دنبال این اهداف در سال آینده نیاز به اهداف بازاریابی متمرکز تر می باشد ، اینها لطمه می زند به هر هدفی در کسب و کار و یا صاحب کسب و کار که به ترویج بازاریابی در کسب و کار می آید.

    اجا زه دهید 8 تا از اهداف بازاریابی برای کسب و کار شما را بیان کنم :

    • تمرکز بر روی کیفیت محتوا ، در سال 2016 تمرکز بروی کیفیت است نه کمیت محتوا

    بله ، شما نیاز به تولید زیادی از امواج و محتوا دارید ، اما بعضی از تلاش ها را به اشتراک خواهید گذاشت که در جامه معنا دار تر میباشد.

    با توجه به مطالعه انجام شده توسط شرکت بازاریابی محتوایی fractl 64% از نویسندگان میخواهند بیشتراینفوگرافیک و چند رسانه ای داده ها ، تصاویر ، فیلم ها و نقشه های تعاملی  ، دیده شوند . (به اشتراک گذاشتن استیک ، نه سیب زمینی له شده )

    • داشتن برنامه برای بازاریابی محتوا :

    این احتمالابرای اولین بار است ، ولی این لیست سفاذش خاصی نیست ، محتوا یکی از موارد مهم در بازریابی است . تقریبا 80% از کسب و کارها می خواهند در سال 2016 فراتر روند.

    این چیزی است که شما در وب سایت خود منتشر می کنید.

    نمیتوانید به صورت کورکورانه به بازریابی محتوا بروید و اگر شما یک برنامه ندارید میتوانید ازاینجا شروع کنید.

    • پیدا کردن را های جدید برای توضیع محتوا:

    اگر شما در حال وبلاگ نویسی بزرگ هستید و اگر نه امسال را بری شروع انتخاب کنید ، امسال راه های جدید برای دریافت مطالب خود میتوانید پیدا کنید.

    میتوانید در triberr  ثبت نام کنید و یا در وبلاگ های دیگر پست ارسال کنید ، شما  هم چنین میتوانید به مخاطبان آلفا خود ضربه بزنید و آنها را به مطالب خود اضافه کنید.

    Buzzsumo و fractl یک میلیون مقاله مشترک در چهارچوب زمانی حدودا 6 ماه در سال 2015 مورد تجزیه و تحلیل قرار دارد. و مقالات بالایی در صفحات اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و لینک این و پینترست منظور شده است.

    • تلاش در ساختن یک رسانه اجتماعی جدید مثل فیس بوک:

    آیا من اشتباه میکنم؟فیس بوک یک بازیکن بزرگ است .اگر اینستاگرام را امتحان نکردید ، امتحان کنید ،شاید توییتر ، اینها شاخص این سال است.

    4مورد باقی را در مقاله بعدی برایتان خواهم گذاشت.

  • سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/04

    در این مقاله به بررسی سرفصل های مقاله قبلی می پردازیم

    کلیک از طریق نرخ در بازاریابی اینترنتی  چیست؟

     کلیک از طریق نرخ  یک  دوز مضاعف روی نرخ  باز علاوه بر ایمیل های واقعی خودتان جاری می سازد به این معنی که این نرخ میزان تعداد کلیک های زده شده  نسب به تعداد ایمیل های باز شده است.

     

    چرا مهم است؟

     دانستن این تعداد بعلاوه نرخ باز به شما می گوید که محتوای شما به چه میزان تفاوت حقیقی دارد. در عوض ، اگر شما میزان نرخ باز بالا اما کلیک کمی داشته باشید ، به وضوح مشخص است که شما در عناوین بسیار خوب عمل کرده اید ولی پیکره ایمیل را ترجمه نکرده اید. هدف نهایی شما  در بازاریابی اینترنتی این بوده است که میزان کلیک بالایی داشته باشید بنابراین برند شما در محتوای مربوطه پخش و تقسیم شده و برای شنوندگان هدف مهمی است.

    زمان چیست؟

    چیز ساده ای است که وقتی چیزی را باز یا کلیک می کنید مانند باز کردن یک ایمیل است.

    چرا مهم است؟

     زمان هایی که بصورت روز ، ماه  یا سال در بازاریابی اینترنتی  در نظر گرفته می شود نقش بسیار مهمی دارد چون سبب می شود مخاطب از میان انبوه پیام ها ، پیام مورد نظر را باز کند. این یک اثر قوی بر روی مخاطب می گذارد که خود باعث افزایش خوانندگان می شود.

    اگر ما در مورد موضوعی چندین بار صحبت کنیم پس قطعا موضوع جالبی بوده است. ایمیل هایی که چندین بار باز می شوند به وضوح چیزی برای درگیر شدن دارد و یا صفحات وب سایت هایی که چندین بار باز می شوند به مناطق محبوب اشاره می کنند که باعث رشد کسب و کار می گردد و اشاره به آن دارد که مردم چه دوست دارند و به چه علاقه دارند.

    شیوه چیست؟

     یک مفهم نسبتا جدید است که شرکت ها شروع به ردیابی و بررسی مشتریان خود می کنند.

    چرا مهم است؟

     با این مفهم شما در حال توسعه فن آوری هستید یرای مثال اگر بسیاری از مشتریانتان ایمیل ها را از طریق تبلت یا دسکتاب می خوانند تو می توانی اطمینان داشته باشی که محتوای جذابی است. این تعداد تا حدودی نشان دهنده ی چشم اندازی از مشتریان شما است.

    منبع : http://www.steamfeed.com/measuring-email-marketing-for-small-business/

  • سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/10/27

    تا جاییکه بازاریابی مورد توجه قرار میگیرد، معیار و ندازه هست که جهان را میگرداند ، آنها سرد هستند ، داده های سخت از نقاط مختلف کاری شرکت گرد هم آمده .وقتی پذیرفته میشوند ، آنها تصویر واضحی از ضعف و قدرتی از صنفشان به نمایش میگذارند که این فن میتواند به عنوان کاهش نقاط منفی دسته جمعی استفاده شود.

    هنگامی که به عنوان مدیریت تجارت کوچک بیان میشود ، داده نام میگیرید که این تجربه میتواند بسیار طاقت فرسا باشد.

    برای رد یابی مسیر چه چیزی هائز اهمیت هست؟ واضح هست که شرکت های بزرگ توجه میکنند که متفاوت باشند ، مقادیر بسیاری از برند های جدید در دریای اطلاعات بدون هیچ مسیری به ساحل موفقیت برسانند.

    خوشبختانه ، اگرچه ، این تاریخچه همه برند های جدید نیست . ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد این مطلب استارت زدن برای بزرگ شدن و کوچک بودن هست. در طول سلهای اخیر این بزرگ ترین داده های آماری هست که تاثیر به سزایی روی تجارت میگذارد.

    نرخ باز شدن ایمیل ها

    دست پایین گرفتن یا نرخ باز شدن ایمیل ها محبوب ترین راه است ، این نرخ نسبت به مجموع تعداد  ایمیل های مخصوص از یک کمپین نسبت به کلیه تعداد ایمیل های فرستاده شده است.

    چرا مهم است؟

    این نرخ باز شدن به شما می گوید که چگونه یک کمپین کاملا موفق داشته باشید ، چون به وضوح میزان اشتیاق شما را از طریق باز شدن ایمیل ها ، نشان میدهد.

    نرخ باز شدن معمولا به درآمد ، مکالمات اشاره کرد و همچنین باعث شوق مردم نسبت به برند شما می شود.

    برای بهتر استفاده کردن از این ها ، سرفصل های زیر را مطالعه کنید و نتیجه ارتقا در بالاترین نرخ باز شدن ایمیل ها در فهم عناوین بوده که منجر به بالاترین سطح ایجاد علاقه می شود.

    که در مقاله ی بعدی این سرفصل ها گفته خواهد شد.

  • پست الکترونیکی مستقیم

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/10/20

    به عنوان شخصی که زمان بیشتری را در محیط آنلاین می‌گذرانند ، متوجه شدیم که چیزی به صندوق پستی ما اضافه شده که به واسطه‌ی آن ، صندوق ورودی کمتر شلوغ به نظر می‌رسد . که این بدان معنی است که ما باید توجه خودمان را برای دیدن آنچه که هر روز در ایمیل به نمایش گذاشته می‌شود و هر روز به شیوه ای به‌روزرسانی می‌شود، بیشتر کنیم .

    این به این معنی نیست که شما این کار را به خوبی انجام نداده‌اید . افراد بسیاری هستند که میل باکس خود را مرتب می‌کنند و معمولاً ایمیل‌های غیر ضروری خود را به سبد زباله هدایت می‌کنند ، این کار ظرف مدت چند نانوثانیه انجام می‌گیرد بنابراین اگر شما در انتخاب آن‌ها دقت نکرده باشید ممکن است برخی از ایمیل‌های مهم خود را از دست دهید .

    و اگر شما به عنوان یک بازاریاب ، هر از گاهی ایمیل‌هایی را به افراد مختلف یا مشتریانتان می فرستید از این موضوع نگران هستید که مبادا ایمیل شما ، باز نکرده رها شود و یا با یک اشتباه کوچک از صندوق مشتریان شما پاک شود ، حتما این پست را مطالعه بفرمایید .

    برای مقابله با این اتفاق ، در اینجا روش های مورد علاقه ی ما ارائه شده که دست کم مشتریان گروه بازاریابی ما را از دریافت نتایج قابل توجه مطمئن ساخته است :
    اندازه های غیرعادی ایمیل همیشه جلب توجه می کند و یا می توانید از یک پاکت شفاف با یک تکه های رنگی روشن و افکت های مختلف استفاده کنید . بیشتر به بافت فکر کنید – شاید پاکت جالب و متفاوت به نظر برسد . نکته اینجاست که در این حالت ، قطعه یا ایمیل شما قبل از بازکردن مورد توجه قرار می گیرد .
    آیا می خواهید ایمیلتان را با اطمینان باز کنید؟ راه های مختلفی برای این اطمینان وجود. سعی کنید ایمیل های خود را برجسته کنید مسلما هیچ کس نمی‌خواهد به طور تصادفی چیز با ارزشی را دور بیندازد .– هیچ مدیر و یا منشی‌ای قصد ندارد که بسته‌ی خطاب داده شده به رئیس خود را باز کند .
    تمرکز از زمان کار به زمان بودن در منزل منتقل شده است . مطالعات نشان می‌دهد که زمان پایان هفته برای تحویل موثر تر است . این موضوع درتست ها و مطالعات کاملاً ثابت شده که اکثر مردم در آخر هفته به سراغ ایمیل خود می‌روند و ورودی‌های خود را چک می‌کنند . و مطمئناً ارسال ایمیل در آخر هفته شما را در گزینه های بالاتر میل باکس افراد قرار می‌دهد .

    منبع: http://www.modiresite.com/

  • تاثیر بازاریابی اینترنتی بر کسب و کار شما

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/10/06

    مهم نیست چه کسب و کاری داریم، فرقی نمیکند که کسب و کار ما کوچک است یا بزرگ، واقعیت این است که همه ما نیاز داریم تا تجارت خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کنیم و در این بین راه های زیادی وجود دارند که میتوانیم از آنها برای معرفی تجارت خود به دیگران بهره ببریم، راه هایی که هر کدام به نوعی میتوانند موثر یا غیر موثر باشند.

    اینترنت هر روز در حال رشد و پیشرفت است و امروزه دیگر به بخش جدا نشدنی و ملزومی از زندگی هر یک از ما بدل گشته است و بواسطه تنوع شیوه های ارتباطی، کاملا طبیعی است که میتواند ابزاری موثر و سریع برای ارتباط با هر کسی یا هر نوع نگرشی باشد، در این بین بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین میتواند راه گشای معرفی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و همچنین توسعه دهنده تجارت های بزرگتر باشد.

    فروشگاه های اینترنتی، وب سایت های اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات اینترنتی و رسانه های دیجیتال و دستیابی آسان مردم به این ابزارها هر کدام میتوانند زمینه ساز تغییرات و تحولات عظیمی در هر کسب و کاری باشند، با چنین سرعت رشد توقف ناپذیری در آینده ای نه چندان دور تمامی ابعاد زندگی ما را دنیای دیجیتال و ارتباطات مجازی فرا خواهد گرفت و این یعنی از همین امروز هر کسب و کاری نیازمند اینست تا استراتژی های تجارت خود را بر اساس این تحولات و تغییرات سریع برنامه ریزی و تدوین کند.

    اگر قصد دارید که تجارت موفقی داشته باشید لازم است که به دنبال یک استراتژی از جنس رقابت امروزی و با هدف مهاجرت از سیستم سنتی به تجارت آنلاین داشته باشید، یا یک برنامه ریزی دقیق در زمینه آنلاین مارکتینگ نه تنها در مسیر رقابت با رقبای فعلی خود موفق تر عمل خواهید کرد بلکه به دلیل استفاده از ابزارهای دیجیتال مشتریان قبلی خود را وفادارتر و مشتریان احتمالی جدید خود را بیشتر متوجه خود خواهید کرد.

    همواره در نظر داشته باشید که با بهره گیری از علم روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی مسیر شما در رسیدن به رشد و توسعه پایدار کوتاه تر و تاثیرات سودمند آن در کسب و کار و تجارت شما ماندگارتر خواهد بود.

    بازاریابی اینترنتی نسخه ای موثر و ابزاری قدرتمند در رشد و تعالی هر تجارتی است اما آنچه از هر چیزی مهم تر است استفاده صحیح، آنالیز دقیق، برنامه ریزی مستمر، شناخت دقیق نیاز مشتریان، شناسایی بازار هدف، اعتماد سازی و بهره گیری از ابزارهای موثر است.

Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.