• 4 نکته در بازاریابی اینترنتی و محتوا:

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/12/16

    1. متمرکز کردن: اگر می خواهید کلیک بر روی ایمیل هایتان امکان پذیر باشد از عناوین ساده استفاده کنید همچنین می توانید از لینک یا قالب ایمیل استفاده کنید شامل : تیتر ، عکس ، تیزر ، دکمه  ایمیل هسته اصلی یک استراتژی بازاریابی محتوا می باشد.

    2. استفاده از تصویر جذاب : در این پست می خواهیم بگوییم که تصاویر به بازاریابی محتوا و ایمیل کمک بسیار می کند. تصاویر باید به بخشی از بازاریابی محتوا تبدیل شود. تیزرهای تصویری می توانند به تشویق خواننده برای ادامه به خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر کمک کند.

    3. شامل محتوا در تمام ایمیل ها : که می تواند برای گیرنده مفید باشد. علاوه بر خبرنامه و ایمیل های تبلیغاتی ، ایمیل های خودکار می تواند در قالب پیام های خوش ، فاکتورها و اطلاعیه ها باشد. بسیاری از حالات می تواند به ارزش ایمیل کمک کند.

    4.شخصی : به چند دلیل بازاریابی ایمیل بصورت شخصی بسیار موثر است. تعداد زیادی ایمیل ها فاقد شخصیت هستند. نوشتن ایمیل و امضا به روند چاپ و نشر آن کمک می کند.

    منبع : http://www.contentharmony.com/

  • 29 نکته مهم بازاریابی اینترنتی

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/12/09

    ۱- قبل از ارسال ایمیل تمامی بخشهای متن نامه خودتان را بررسی کنید. ۲- قبل از ارسال نامه خودتان را ویراستاری کنید و غلطهای املایی آن را برطرف کنید. وجود این غلطهای املایی میتواند شرکت و سایت شما را بی اعتبار کند. ۳- یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیلهای خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و ببینید که در کدامیک از آنها ایمیل به شاخه اینباکس رفته و در کدامیک به شاخه اسپم. ۴- تمامی لینکهای داخل ایمیل خودتان را بررسی کنید. ممکن است. برای ارسال ایمیل از قالب ایمیل قبلی استفاده کرده باشید و به  . این موارد را بررسی کنید ً همین دلیل لینکهای ایمیل قبلی در ایمیل فعلی شما باشند .قبل از ارسال حتما ۵- زمان ارسال خودتان را تنظیم کنید. حتی اگر از بهترین سرویسهای SMTP   ایده خوبی نیست که یکباره ده ً استفاده میکنید اصلا هزار ایمیل را ارسال کنید. طبق تجربه من برای ارسال از هاست خودتان بهترین تنظیم ارسال ایمیل چهار ارسال در هر دقیقه است. ۶- بهترین زمان ارسال ایمیلها شنبه ساعت هشت صبح است. هرگز ایمیلها را جمعه ارسال نکنید. زیرا تا صبح روز شنبه ممکن است کاربر ایمیلهای دیگری را نیز دریافت کند. باید ارسال را طوری تنظیم کنید که کاربر در زمانی که به محل کار خود میرود  . ایمیل اول لیستش باشد ۵ایمیل شما جزو ۷- هرگز اسپم ارسال نکنید. سعی کنید با روشی که در این کتاب افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی گفته شد ایمیل علاقهمندان خودتان را جمع آوری کنید. ارسال اسپم هزینه زیادی را برای تجارت آنلاین شما ایجاد میکند. ۸- ایمیل یکی از عوامل اعتماد سازی میباشد. سعی کنید در نوشته های ارسالی خودتان کاری نکنید که این اعتماد کاربر از بین برود. ۹- در بازاریابی اینترنتی  خودتان اصل سادگی را رعایت کنید. هر چه ایمیل شما ساده تر باشد خوانا تر خواهد بود. سعی کنید پیام خودتان را واضح به کاربر نشان دهید. ۱۱- بازاریابی اینترنتی ارسالی خودتان را بر مبنای مهم به کم اهمیت مرتب کنید. ۱۱- کاربران را برای کلیک بر روی لینک ایمیل تشویق کنید. وقتی کاربران به سایت بر میگردند ممکن است به صفحه محصولات شما مراجعه کنند و محصولات شما را خریداری کنند. ۱۲- هرگز از کدهای جاوا در ایمیلهای ارسالی خودتان استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود. ۱۳- تمامی کد های لازم را در داخل ایمیل قرار دهید. اگر از کد CSS   در داخل ایمیل قرار ً در ایمیل استفاده میکنید آن را حتما دهید. ۱۴- در ایمیلهای ارسالی خودتان سعی کنید محتوای شما بیشتر از کد های  .باشد HTML  ۱۵- از گرافیک سایت خودتان در نامه های ارسالی استفاده کنید. ۱۶- حجم نامه خودتان را زیاد نکنید، برای اطلاعات بیشتر کاربر را به صفحه مورد نظر سایتتان هدایت کنید. برخی از کاربران ایمیلهای خودشان را با موبایل چک میکنند به همین دلیل دوست ندارند ایمیلهای حجیم دریافت کنند. ۱۷- مطمئن شوید که سرور شما در لیست سیاه نیست. در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود. ۱۸- اگر از کلمات انگلیسی استفاده میکنید میان کلمات فاصله نیندازید. برای مثال کلمه : w o r l را به این صورت ننویسید world d ۱۹- از لغات اسپم در ایمیل خودتان استفاده نکنید لغاتی مانند رایگان به عنوان اسپم شناخته میشوند. میتوانید لیست این لغات را از طریق گوگل بدست آورید. ۲۱- اگر تنظیمات را انجام دهید. ایمیلها بهتر ارسال خواهند شد. برای این کار میتوانید از شرکت ارائه دهنده Reverse DNS هاست خودتان پیاده سازی و تنظیمات آن را درخواست کنید. ۲۱- همواره رقیبان خودتان را بررسی کنید. در لیست آنها عضو شوید و استراتژیهای بازاریابی ایمیلی آنان را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که ممکن است آنان نیز عضو لیست شما باشند. ۲۲- محتوایی را به کاربران پیشنهاد دهید که کاربر همیشه خواندن ایمیلهای ارسالی شما اولین اولویت وی باشد. ۲۳- در هر صورت، اگر محتوای رایگان یا تجاری ارائه میکنید. مطمئن شوید که این اطلاعات به آسانی در جای دیگر در دسترس نیست. اخبار، تحلیلها و تجربیات تجاری شما جزو این موارد هستند. مطمئن شوید که محتوای شما آنقدر جذاب است که مخاطبین شما با اشتیاق ایمیلهای شما را دنبال میکنند. ۲۴- در صورتی که شما به کاربران کمک کنید که مشکلات خود را حل کنند آنها به افراد وفاداری تبدیل خواهند شد و همیشه اخبار شما را دنبال میکنند. ۲۵- سعی کنید بخشی از محتوای سایت خودتان را به صورت صوت و تصویر تولید کنید و در ایمیلهای خودتان این فایلها را به صورت رایگان و انحصاری در اختیار مخاطبین لیست خودتان قرار دهید. با انجام این کار ارتباط بهتری با اعضای لیست خودتان برقرار میکنید. ۲۶- سعی نکنید در ایمیلهای ارسالی به مقالات مفید دیگران لینک بدهید. کاربران عضو لیست شما شدهاند تا با شما ارتباط برقرار کنند. ۲۷- برای بهتری شدن و نتیجه گرفتن بهتر از لیست خودتان از آزمون تقسیمی استفاده کنید. در این روش اعضای لیست را به دو گروه تقسیم میکنید. و به هر کدام یک محتوا را با رنگ و ساختار متفاوت ارسال میکنید و با انجام این کار میتوانید بهترین طرح را برای نامه های خودتان انتخاب کنید. ۲۸- با استفاده از نرم افزار گوگل آنالیز رفتار کاربران پس از ورود به سایت را تحلیل کنید و نرخ تبدیل فروش خودتان را در هر ایمیل محاسبه کنید. با این روش میتوانید بهترین بازدهی را بدست آورید. ۲۹- اگر در ایمیل خودتان فقط بر روی یک موضوع تمرکز کردهاید آدرس صفحه مورد نظر را در بخشهای مختلف ایمیل تکرار کنید
  • 5 نکته برای شما در بازاریابی اینترنتی با ایمیل :

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/12/02

    1. فراموش کردن تصویر پس زمینه : هیچ گاه یک عکس چاپ شده دیدگاه مشتریان و چشم انداز آنها را مشخص نمی کند در عوض یک پس زمینه ساده و گرافیک استاندارد یک دیدگاه مناسبی به مشتریان می دهد.
    2. اطمینان داشته باشید که پیام های مهم تنها در یک پنجره نمایش داده می شود: استفاده از گوشه سمت چپ ایمیل برای ایجاد محتوا  در بازاریابی اینترنتی با ایمیل می تواند بسیار مناسب باشد در واقع یک تشویق و دلیل مناسب برای باز کردن ایمیل است.
    3. قالب بندی صحیح: بسیاری از مردم و مخاطبان ایمیل خود را با تلفن همراه باز می کنند که استفاده از قالب های html را نمی پسندد.
    4. اجتناب از نوع مفید در یک زمینه سیاه و سفید : استفاده از نوع سفید در یک زمینه  سیاه و سفید باعث به سختی خواندن محتوا و چالش کشیدن مخاطب می گردد که می توان از یک پس زمینه مناسب که باعث خستگی چشم نگردد استفاده کرد.
    5. استفاده از رنگ های مکمل و آرام در وب سایت خود: این مورد می تواند به نگاه مشتریان و چشم انداز آنها نسبت به شرکت مربوطه کمک بسیاری نموده و باعث ایجاد یک چشم انداز مناسب گردد.

    منبع: http://smallbiztrends.com/2010/09/6-best-practices-savvy-email-marketing.html

  • 5راه بازاریابی برای نگه داشتن یا ادامه دادن کارتان

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/25

    شاید صدمین راه بازاریابی اینترنتی باشد که این ماه شما خوانده اید ،اما همه می توانند یک لیستی از روش های بهتر چرخاندن کسب و کار داشته باشند.

    داشتن یک تجارت و چرخاندن آن می تواند لذت بخش باشد اما خسته کننده نیز هست.دیگر عجله ای برای ارتقای یک کسب و کار نیست.

    ممکن است چیزی شما را آماده به بستن دنیای پیش روی تجارتتان تشویق کند.

    1.چرا خود را بشناسید:

    قبل از اینکه شما شروع به یک تجارت کنید، باید بدانید که چرا این کار را انجام می دهید، همه چیز باید عمدی باشد. احتمالا شما فکر کرده اید: من یک کسب و کار راه می اندازم چون به مشتری نیاز دارم! بله اما پرا این نوع از کار را انتخاب کرده اید؟

    2.نقشه داشته باشید:

    داشتن یک نقشه کار حیات بخش است ، اگرنا آگاهانه دل به دریا بزنید ، غرق خواهید شد. نقشه داشتن کار شما را به فعالیتهای درست سوق داده و چیزی به شما می دهد تا حسابگر شوید.

    3.شبکه ، شبکه ، شبکه

    دنیای دهان  همیشه یکی از بهترین راه های بازاریابی است . این فرصت را برای گرفتن رویدادهای مختلف در شبکه و دیگر تجار و عوام بدست بیاورید.

    به محفظه تان برای آمدن این رویداد ها بنگرید.

    4.از فراتر قدم گذاشتن از منطقه امنیتتان در بازاریابی اینترنتی  هراس نداشته باشید:

    قرار دادن خودتان و تجارتتان در این منظقه به هیچ وجه آسان نیست –شما اگر درون حباب محافظت شده تان بمانید ، زنده نخواهید ماند.

    شما باید به ضربه زدن  و جستجوی ایده ها و فرصت ها برای رشد تجارتتان به عنوان یک مالک تجاری بپردازید.

     

    5.برای بازاریابی اینترنتی از رسانه اجتماعی استفاده کنید اما نه درهر زمینه ای

    ساعت های بسیاری در روز وجود دارد که نگاه می کنید مشتریانتان چه چیزی استفاده میکنند و از چه چیزی در حال استفاده کردن هستند ، تنها به این دلیل که پلت فرم های بسیار متنوعی وجود دارد که به این معنی نیست که شما باید از همه آنها استفاده کنید.

  • 4 اهداف ایمیل مارکتینگ در سال 2016 :

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/18

     

    4 مورد باقی مانده از اهداف ایمیل مارکتینگ را از مقاله قبل  در اینجا ذکر می کنیم:

    • آفلاین شدن و انجام کارهای شخصی : شما کل بودجه بازاریابی و وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال می کنید اما همه در دسترس نیستند بنابراین می توانید تبلیغات خود را بصورت آنلاین و یا شرکت در کنفرانس انجام دهید.

     

    • پیدا کردن شرکای تجاری: شما می توانید آنلاین و یا آفلاین باشید و درگیری های موجود در کسب و کار را پیدا کنید. شما اگر بصورت رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید می توانید با طراحی وب و یا seo  شروع کنید و یا اینکه نمایشگاه هایی را برگزار کنید. 

     

     

    • اهداف واقع بینانه : شما باید برای کسب و کار خود یک هدف واقع بینانه داشته باشید چرا که اگر اهداف واقع بینانه را در نظر بگیرید و با اهداف غیر واقعی پیش بروید در انتها به افسردگی می رسید.

     

    • رایگان : شما می توانید به مشتریان بالقوه خود یک نسخه آزمایشی 30 روزه و رایگان هدیه دهید همچنین می توانید یک جایزه را به نفع گسترش کسب و کار ارایه دهید.

     

     

    منبع : http://www.steamfeed.com/16-marketing-goals-for-your-business-in-2016/

Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.