هر کسب و کاری نیاز به هدف دارد ، کسب و کار ها می توانند به طور طبیعی ، مالی و استراتژیک و یا بازاریابی را داشته باشند ولی هنوز شما نیاز دارید.
من برای کسب و کارم هدف دارم ، به دنبال این اهداف در سال آینده نیاز به اهداف بازاریابی متمرکز تر می باشد ، اینها لطمه می زند به هر هدفی در کسب و کار و یا صاحب کسب و کار که به ترویج بازاریابی در کسب و کار می آید.
اجا زه دهید 8 تا از اهداف بازاریابی برای کسب و کار شما را بیان کنم :
- تمرکز بر روی کیفیت محتوا ، در سال 2016 تمرکز بروی کیفیت است نه کمیت محتوا
بله ، شما نیاز به تولید زیادی از امواج و محتوا دارید ، اما بعضی از تلاش ها را به اشتراک خواهید گذاشت که در جامه معنا دار تر میباشد.
با توجه به مطالعه انجام شده توسط شرکت بازاریابی محتوایی fractl 64% از نویسندگان میخواهند بیشتراینفوگرافیک و چند رسانه ای داده ها ، تصاویر ، فیلم ها و نقشه های تعاملی ، دیده شوند . (به اشتراک گذاشتن استیک ، نه سیب زمینی له شده )
- داشتن برنامه برای بازاریابی محتوا :
این احتمالابرای اولین بار است ، ولی این لیست سفاذش خاصی نیست ، محتوا یکی از موارد مهم در بازریابی است . تقریبا 80% از کسب و کارها می خواهند در سال 2016 فراتر روند.
این چیزی است که شما در وب سایت خود منتشر می کنید.
نمیتوانید به صورت کورکورانه به بازریابی محتوا بروید و اگر شما یک برنامه ندارید میتوانید ازاینجا شروع کنید.
- پیدا کردن را های جدید برای توضیع محتوا:
اگر شما در حال وبلاگ نویسی بزرگ هستید و اگر نه امسال را بری شروع انتخاب کنید ، امسال راه های جدید برای دریافت مطالب خود میتوانید پیدا کنید.
میتوانید در triberr ثبت نام کنید و یا در وبلاگ های دیگر پست ارسال کنید ، شما هم چنین میتوانید به مخاطبان آلفا خود ضربه بزنید و آنها را به مطالب خود اضافه کنید.
Buzzsumo و fractl یک میلیون مقاله مشترک در چهارچوب زمانی حدودا 6 ماه در سال 2015 مورد تجزیه و تحلیل قرار دارد. و مقالات بالایی در صفحات اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و لینک این و پینترست منظور شده است.
- تلاش در ساختن یک رسانه اجتماعی جدید مثل فیس بوک:
آیا من اشتباه میکنم؟فیس بوک یک بازیکن بزرگ است .اگر اینستاگرام را امتحان نکردید ، امتحان کنید ،شاید توییتر ، اینها شاخص این سال است.
4مورد باقی را در مقاله بعدی برایتان خواهم گذاشت.