سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

تاریخ انتشار: 1394/10/27

تا جاییکه بازاریابی مورد توجه قرار میگیرد، معیار و ندازه هست که جهان را میگرداند ، آنها سرد هستند ، داده های سخت از نقاط مختلف کاری شرکت گرد هم آمده .وقتی پذیرفته میشوند ، آنها تصویر واضحی از ضعف و قدرتی از صنفشان به نمایش میگذارند که این فن میتواند به عنوان کاهش نقاط منفی دسته جمعی استفاده شود.

هنگامی که به عنوان مدیریت تجارت کوچک بیان میشود ، داده نام میگیرید که این تجربه میتواند بسیار طاقت فرسا باشد.

برای رد یابی مسیر چه چیزی هائز اهمیت هست؟ واضح هست که شرکت های بزرگ توجه میکنند که متفاوت باشند ، مقادیر بسیاری از برند های جدید در دریای اطلاعات بدون هیچ مسیری به ساحل موفقیت برسانند.

خوشبختانه ، اگرچه ، این تاریخچه همه برند های جدید نیست . ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد این مطلب استارت زدن برای بزرگ شدن و کوچک بودن هست. در طول سلهای اخیر این بزرگ ترین داده های آماری هست که تاثیر به سزایی روی تجارت میگذارد.

نرخ باز شدن ایمیل ها

دست پایین گرفتن یا نرخ باز شدن ایمیل ها محبوب ترین راه است ، این نرخ نسبت به مجموع تعداد  ایمیل های مخصوص از یک کمپین نسبت به کلیه تعداد ایمیل های فرستاده شده است.

چرا مهم است؟

این نرخ باز شدن به شما می گوید که چگونه یک کمپین کاملا موفق داشته باشید ، چون به وضوح میزان اشتیاق شما را از طریق باز شدن ایمیل ها ، نشان میدهد.

نرخ باز شدن معمولا به درآمد ، مکالمات اشاره کرد و همچنین باعث شوق مردم نسبت به برند شما می شود.

برای بهتر استفاده کردن از این ها ، سرفصل های زیر را مطالعه کنید و نتیجه ارتقا در بالاترین نرخ باز شدن ایمیل ها در فهم عناوین بوده که منجر به بالاترین سطح ایجاد علاقه می شود.

که در مقاله ی بعدی این سرفصل ها گفته خواهد شد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.