فروش بیشتر در بازاریابی اینترنتی با تیتر آگهی

تاریخ انتشار: 1394/04/01

بازاریابی اینترنتی امروزه جزء کم هزینه ترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد.ولی سبک تبلیغات و درج آگهی از این طریق برای جذب مشتریان اهمیت ویژه ایی دارد.همان طور که می دانید یک آگهی با تیتر جنجالی تاثیر دو چندان در خواننده و بیننده ی آن می گذارد. بهتر است هنگام ایجاد آگهی برای بازایابی اینترنتی خوانندگان را تشویق کنید كه آگهی‌های فروش مربوط به شركت شما را بخوانند. بنابراین شما باید نهایت دقت را در ارایه تیترهای آگهی‌های خود به كار گیرد.
بهتر است از كلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده كنید كه به سرعت توجه خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند. مانند" رایگان"،" شگفت‌انگیز"، "جذاب"، "تضمینی" و کلماتی از این قبیل.
بعد از جذب خواننده آگهی باید اهداف تیتر آگهی خود را در كم‌ترین زمان بیان کنید. سعی كنید متن آگهی را با ساده‌ترین حالت ممكن بیان کنید طوری که برای کم سواد ترین خوانندگان قابل فهم باشد.
متن آگهی خود را کوتاه و مختصر بنویسید که خسته کننده نباشد و در عین حال منظور کلی شمارا به خواننده آگهی برساند.
سعی كنید در بازاریابی اینترنتی از كوتاه‌ترین جملات و پاراگراف‌ها در متن آگهی استفاده كنید تا آگهی شما برای خواننده خسته كننده نباشد.
سعی كنید محصولی كه از طریق بازاریابی اینترنتی به فروش می‌رسانید دارای گارانتی و اعتبار مناسب باشد.
حتی اگر محصول و یا خدماتی كه شما ارائه می‌دهید بهترین باشد تا زمانی كه گارانتی مناسبی برای خدمات و محصولات خود ارائه ندهید استقبال زیادی از آن به عمل نخواهد آمد.
با این روند تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر چندانی نخواهد كرد.
این امر به خوانندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد بخشید و در نتیجه فروش شما رادر بازاریابی اینترنتی بیش‌تر خواهد كرد.
در نهایت راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای متمایز سبک بازاریابی اینترنتی خود از آن استفاده کنید. سعی کنید که توجه گیرنده را به ایمیل جلب کنید، اما از ادعاهای اغراق آمیز خودداری کنید. از نوشته های ساده استفاده کنید. گیرنده را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.