بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1394/08/10


بازاریابی اینترنتی روش بازاریابی خدمات و محصولات از طریق اینترنت برای کابرانی است که مایل هستند شما را پیدا کنند می باشد.

در واقع این نوع بازاریابی به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از استراتژی های موجود ترافیک وب سایت و تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید. بدیهی هست امروزه بسیاری از سازمان ها، استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی را برای کسب و کار بهتر با هم سازگار می کنند.

مراحل بازاریابی در اینترنت :

تیم تخصصی نوین مارکتینگ با تجربه چندین ساله خود در زمینه مشاوره تبلیغات اینترنتی و راه اندازی بسیاری از کمپین های موجود در داخل و خارح ایران به شما پیشنهاد خواهد کرد مراحل زیر را برای شروع بازاریابی اینترنتی در نظر داشته باشید:

اولین گام طراحی وب سایت کارامد، جذاب، پرسرعت و ایمن است. مطمئن باشید بدون یک وب سایت موفق شانسی برای موفق شدن در دنیای مجازی و تجارت الکترونیک نخواهید داشت.

بعد از طراحی وب سایت، استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد. ما معتقد هستیم موتورهای جستجو پربازده ترین و بهترین جا برای تبلیغات هستند. بنابراین استفاده از تبلیغات کلیکی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را متحول کنید.

سومین گام استفاده از ابزار سئو یا همان بهینه سازی سایت شما می باشد که یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود. ما معتقد هستیم اگر گوگل شما را نبیند هیچ کسی نیز شما و وب سایتتان را نخواهد دید.

در انتها استفاده از ابزاهای آنلاین دیگر مانند بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی ، بلاگ ها ، ایمیل مارکتینگ است.

 

مزایای بازاریابی اینترنتی :

1) مهمترین مزیت بازاریابی در اینترنت بر تبلیغات دیگر بر این عامل است که هزینه های به نسبت بسیار پایین تری را به همراه دارد.

2) دومین مزیت آن مخاطبان جهانی است که شما به آسانی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

3) همچنین شما با بازاریابی اینترنتی می توانید مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری را به وجود بیاورید که هر کدام دامنه گسترده ای از کسب و کار را دارند.

4) ابزار بازاریابی اینترنتی می تواند برای پیدا کردن مکان هایی از وب سایت شما که ترافیک بالاتری دارند استفاده شود. همچنین این ابزار می تواند برای بالاتر بردن رنک وب سایت نیز بکار رود.

نقش کلمات کلیدی بازاریابی اینترنتی :

راه دیگری از افزایش درآمد از طریق بازاریابی اینترنتی استفاده از کلمات کلیدی است. جستجوی کلمات کلیدی جنبه بسیار مهمی از کمپین بازاریابی اینترنتی است. اگر یک سایت هدف مشخصی از آن نداشته باشد، مشتریان بالقوه خود را از دست خواهد دارد. رنکینگ پایین نتیجه انتخاب کلمات نامناسب کلیدی می باشد.

یک روش مناسب برای پیدا کردن مهمترین کلمات این است که شما آنالیز کنید چه خدمات و محصولاتی دارید و بر اساس آن کلمات خود را انتخاب کنید.

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.