چگونه یک ایمیل حرفه ای بنویسیم؟

تاریخ انتشار: 1394/05/27

برای جلوگیری از گم شدن ایمیل های مهم در میان اسپم ها و ایمیل های تبلیغاتی بهترین راه نوشتن ایمیل به نحوی است که مخاطب به سرعت آن را ببیند. به گزارش تلنا به نقل از mashable امروزه به دلیل گسترش استفاده از ایمیل گاهی اوقات هنگامی که ایمیل خود را باز می کنیم با انبوهی از ایمیل های خوانده نشده مواجه می شویم که بسیاری از آنها می تواند تبلیغاتی یا اسپم بوده و به این ترتیب ممکن است پیامهای مهمی که بایست دریافت کنید در انبوه آنها پنهان شود. این موضوع برای شما که قصد ارسال پیام مهمی به فردی دیگر را دارید مصداق دارد و بنابراین بهتر است ایمیل ها به نحوی نوشته شوند که تا حد امکان توسط مخاطب دیده شود. توصیه های زیر را به کار گیرید: 

 

1-   قسمت موضوع را خالی نگذارید؛ بسیاری از ایمیل ها تنها با خوانده شدن موضوع به حذف شده یا خوانده نشده رها می شوند. پس از کلمات تکراری پرهیز کرده و حتی الامکان نام خود و موضوع کار خود را در بخش موضوع بنویسید.

 

2- بخش های مهم ایمیل خود را برجسته کنید. این کار را می توانید به وسیله رنگی کردن یا های لایت کردن یا بالد کردن فونت انجام دهید.

 

3-اگر می خواهید پیام شما را شخص خاصی ببیند، از گزینه پاسخ به همه استفاده نکنید. بعضاً پیش می آید که ما موضوع مهمی را دریافت کرده ایم و می خواهیم همه دوستانمان از آن موضوع با خبر شوند ولی دیده شدن ایمیل توسط فرد خاصی برای شما مهم است بنابراین از ایمیل جدید استفاده نموده و آن را مجزا برای آن فرد بفرستید.


4- در پایان ایمیل برای خود امضاء ، مشخصات و آدرس را بگذارید. برای این کار می توانید آن را در ایمیل خود از پیش تعبیه کنید که به طور اتوماتیک در پایین ایمیل های شما قرار گرد. این کار عملی حرفه ای محسوب شده و باعث افزایش اعتبار شما نزد مخاطب می شود.

 

منبع: http://www.telna.ir/

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.