تفاوت ایمیل های خریداری شده یا اسپم ایمیل در مقابل ایمیل های خبرنامه ایی

تاریخ انتشار: 1394/01/30

اگرچه بسیاری ازمردم از ایمیل مارکتینگ برای گسترش تجارت خود استفاده می کنند، اما تفاوت بین ایمیلی که از خبرنامه ها دریافت می کنند (خبرنامه) و ایمیل هایی که بعضا خریداری می کنند ( که به نام اسپم ایمیل شناخته می شوند) را نمی دانند.

 

اسپم ایمیل : email spam به هرگونه ایمیلی گفته می شود که برای اهداف تجاری بدون اجازه شخص دریافت کننده ارسال می شود. به طور مثال ایمیلی که شما برای فامیل یا دوستان خود می فرستید به معنای اسپم نیست. با این حال اگر شما ایمیلی را به صورت گروهی برای کسانی که انتظار دریافت ایمیل از شما ندارند فرستاده اید شما به حتم برای آنها اسپم فرستاده اید و این گونه ارسال ها غالبا بازدهی آنچنانی ندارند.

خبرنامه (Opt-in email*): ایمیل های خبرنامه ایی، ایمیل های تجاری هستند که برای افرادی ارسالی می شوند که تقاضا برای دریافت ایمیل داشته اند و به صورت خبرنامه عضویت دارند. مثلا اگر شما لیستی از افرادی را دارید که از یک آژانس مسافرتی دریافت کرده اید و این لیست برای آژانس شما نیست این لیست نیز اسپم شناخته می شود و اثر چندانی برای توسعه کاری شما ندارد اما اگر شما لیست از ایمیل های مراجعین خود را دارید که به صورت های مختلف دریافت کرده اید و اجازه شخص صاحب ایمیل را دارید این لیست از بهترین لیست هایی است که می توانید داشته باشید.

پی نوشت: Opt-in email در این نوشتار به معنی خبرنامه ایی معادل گردید.

مزایای ایمیل های خبرنامه ایی:

شهرت شما در ایمیل مارکتینگ حفظ می شو د(ریپوتشن پنل ایمیل مارکتینگ شما بالا می رود)

به مشتری هایتان این اطمینان را می دهید که شما به حریم شخصی آنها احترام می گذارید

می دانید که برای افرادی ایمیل ارسال می کنید که خواهان محصولات شما هستند

در وقت و سرمایه شما صرفه جویی می شود

کمپین ایمیلی شما هدفمند می شود

به شما کمک می کند تا روابط شما با مشتری هایتان برمبنای احترام متقابل باشد

می توانید سریع تجارت خود را گسترش دهید

ارسال ایمیل به صورت اسپم سبب می شود تا شهرت شما یا ریپوتشن شما در پنل ایمیلیتان کاهش یابد. وقتی شما ایمیلی برای کاربری که خواهان محصولات شما نیست ارسال می کنید سبب می شود تا شخص خواننده ایمیل شما دکمه اسپم انتهای ایمیل را فشرده که این سبب می شود تا آپی ادرس و ایمیل شما در بلک لیست سرویس دهنده های ایمیل نظیر گوگل و یاهو قرار گیرد (درپنل ایمیل مارکتینگ بانواز نیز این مسئله لحاظ شده و با نرخ بالای اسپم ایمیل ها اخطار و سپس اکانت شما مسدود می گردد)

خطرات ارسال اسپم ایمیل

دریافت کنندگان شما، بی توجه به ایمیل شما هستند.

وقتتان را صرف ارسال ایمیل برای کسانی می کنید که خواننده ایمیل های شما نیستند.

پولتان را صرف ارسال ایمیل بیهوده می کنید.

ریپوتشن ایمیل مارکتینگ شما کاهش می یابد.

شهرت شرکت و کارتان کاهش می یابد.

تعداد کلیک های ایمیل شما توسط کاربران بسیار کم می شود.

برای گرفتن ایمیل از کاربران تنها کافیست تا فرمی در سایت خود قرار داده تا ایمیل کاربران را با اجازه آنها دریافت کنید

راههای دریافت ایمیل درست

فرم عضویت را در هر صفحه از سایت خود قرار دهید.

.می توانید ایمیل کاربران را پس از خرید از سایتتان دریافت کنید.

.فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی را در سایت خود درست کنید.

لینک برای عضویت در خبرنامه بسازید و در انجمن ها و ... قرار دهید.

پیشنهاد تخفیف محصولاتتان را برای کسانی که در خبرنامه شما عضو می شوند قرار بدهید.

کار های خلاقانه برای دریافت ایمیل از کاربرانتان انجام دهید

داشتن لیست ایمیل های کسانی که مایل به دریافت خبرنامه از شما هستند سبب می شود تا ایمیل مارکتینگ شما یا بازاریابی ایمیلیتان بسیار هدفمند و موثر باشد.

خبر ویژه: تیم توسعه ایمیل مارکتینگ بانواز به زودی با ابزارهای ویژه فرم عضویت

این ابزارها به شما امکان می دهد به آسانی فرم های عضویت در خبرنامه به صورت پاپ آپ، ماژول گوشه ایی ... در سایت خود قرار دهید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.