چرا بازاریابی با ایمیل موثر تر است؟

تاریخ انتشار: 1393/12/24

کسب و کار و زمان خود را به طور کلی صرف جمع آوری لیست درستی از ایمیل ها کنید

بازاریابی الکترونیکی یا همان ایمیل مارکتینگ زمانی رخ می دهد که یک شرکت یک پیام تجاری را با استفاده از ایمیل به یک گروه  از مردم می فرستد ، بازاریابی با ایمیل باعث ایجاد وفاداری مشتری ، اعتماد به محصول و یا شرکت و یا به رسمیت شناختن  نام تجاری می شود.  

در واقع بازاریابی با ایمیل یک راه کار آمد برای متصل ماندن با مشتریان خود است ، در حالیکه کسب و کارتان ترویج می یابد.

در ایمیل مارکتینگ با توجه به معیارهای مشتریانتان ( دوست داشتن و نداشتن و عادت های آنها و ... )  آنها را به گروههای مختلف تقسیم کرده و سپس ایمیل را ایجاد می کنید و به طور خاص ایمیل ها را شخصی سازی می کنید و ارسال می کنید.

 این باعث ترویج اعتماد و وفاداری مشتریان به آن شرکت و افزایش فروش می شود.

بازاریابی با ایمیل راه بسیار موثری است برای اینکه به بازارهای هدفتان برسید.

شما می توانید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید در حالیکه بازارهای جدید را هم هدف قرار می دهید.

خیلی ها می گویند رسانه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه تمام توجه مردم را جلب کرده و می گویند که بازاریابی الکترونیکی مرده است.

ولی واقعیت این است که این نظر درست نیست.

در واقع با ایمیل مارکتینگ  بحث درباره کسب و کارتان بیشتر محیطی خصوصی پیدا می کند .

در این نرم افزار ایمیل شما رابطه مستقیمی با فروش دارد . به همین دلیل است که بازاریابان آنلاین به هیچ وجه قصد ترک این عرصه را ندارد

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.