چهار روش فوق العاده در ایمیل مارکتینگ

تاریخ انتشار: 1393/12/11

آیا می دانید ایمیل مارکتینگ چگونه بهترین روش را در بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد و یا چگونه نرخ بازکردن ایمیل را افزایش می دهد؟

در اینجا چهار نکته کارامد ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی میکنیم :

استفاده از گوگل آنالیتیک، برای دریافت تصویری واقعی تر

اگر شما هم کمی در زمینه موتورهای جستجوگر مثل گوگل مطالعه کرده باشید حتما نام گوگل آنالیتیک را شنیده اید. شاید برایتان کمی ناملموس باشد که به کمپین خود گوگل آنالیتیک را اضافه کنید  اما آیا تمایل دارید که بعد ارسال ایمیل گروهی، بدانید چه کسانی ایمیل شما را کلیک کردن و یا چه لینک هایی بیشتر کلیک شده اند و ....؟. با این ابزار شما می توانید مشترک خود را فراتر از ایمیل خود پیگیری کنید . شما می توانید ببینید که آنها به کدام صفحات رفته اند، چه چیزهایی خریداری کرده اند و برای خرید از کدام سایت بیشتر استفاده کرده اند ویا کدام سایت برای آنها بی استفاده شده است.

در بازاریابی اینترنتی با گوگل آنالیتیک، شما می توانید همه چیزرا یک گام جلوتر وواقعی تر ببینید

آدرس ایمیل های ارسالی تان را به طور مداوم چک کنید

شما با استفاده از نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ به راحتی می توانید کمپین خود را ایجاد کرده و آن را ارسال وبعد آنالیز کنید، اما چه پاسخی به ایمیل و خبرنامه شما خواهد آمد ؟

اغلب مشتریان ممکن است برای اطلاع از محصولات شما، از آدرس ایمیلتان  استفاده کنند و یا حتی ممکن است از آدرس لغو اشتراک، استفاده کنند

آیا شما ایمیل های ارسالی تان را چک میکنید ؟

شما باید از ایمیل های خوانده شده وحتی ایمیل هایی که درخواست لغو اشتراک  داده اند و یا آنهایی که شما را اسپم کرده اند، مدام آگاه باشید.

ایمیل هایتان را براساس فروش مشتری ها بخش بندی کنید

ایمیل هایتان را براساس فروش مشتری ها بخش بندی کنید تا بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشید

وقتی در کمپین خود از گوگل آنالیتیک استفاده می کنید، علاوه بر اینکه می توانید ببینید که چه محصولاتی به فروش رسیده است، می توانید محصولی را که از همه بیشتر به فروش رسیده است را در لیست خود قرار دهید. همچنین می توانید فعال ترین مشتری خود را شناسایی کنید.

شما می توانید از این لیست در یک کمپین جدید با محصولات کاملا جدید هم استفاده کنید

با بخش بندی ولیست کردن ایمیل های خود باعث می شوید که تعداد کسانی که لغو اشتراک را کلیک می کنند، کاهش پیدا کنند.

آرشیوی از ایمیل های ارسالی خود درست کنید

آرشیو ایمیل در واقع محلی ست که مشتریان شما می توانند با مراجعه به آن به ایمیل ها و خبرنامه ای تبلیغاتی گذشته شما دسترسی پیدا کنند ودر واقع آرشیو ایمیل به صورت یک صفحه ماندگار و ثابت است که هر کسی با جستجو در گوگل می تواند به آن دسترسی پیدا کند. بازریابی اینترنتی یعنی این.

گام اول این است که خبرنامه هایی  که در گذشته ارسال کرده اید را آنلاین کنید، این کار باعث می شود که شما تصویری از عملکرد و محصولات فروخته شده شرکت خود در گذشته داشته باشید.

گام دوم این است که در صفحه ی اصلی آرشیو خود جایی برای ثبت نام خبرنامه هم قرار دهید.

این کار به شما این شانس را می دهد که مشتریان زیادی از طریق ایمیل، جذب شما شوند.

 

 

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.