باید ها و نباید های بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1394/04/08

با گسترش استفاده از دنیای مجازی، تبلیغات، آسان تر و کم هزینه تر از سابق شده است. بازاریابی اینترنتی با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و ارسال ایمیل تبلیغاتی راه را برای تبلیغات آسان کرده است ولی استفاده از این راه باید ها و نباید هایی دارد که  در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

-  در ارسال ایمیل تبلیغاتی نباید زیاده روی کرد

بهتر است حداکثر هفته ایی یک بار و حداقل ماهی یک بار تبلیغات خود را از طریق ارسال ایمیل گروهی انجام دهید.زیرا در بازاریابی اینترنتی باید سعی کنید تبلیغات خود را به طور منظم و طبق قاعده ی زمانی ارسال کنید و برای مشتریان خود خسته کننده نباشد.

-  محتوای ایمیل خود را تغییر دهید و از ارسال ایمیل با محتوای مشابه ایمیل قبلی خودداری کنید 

برای خبرنامه های خود وقت بگذارید و ارسال تکراری آن ها خود داری کنید جذابیت خبرنامه های ارسالی در بازاریابی اینترنتی جزء مهم ترین ها باید هایی است که باید در نظر داشته باشید.

-  صفحه هدف یا همان Landing page را فراموش نکنید

خیلی از کمپین های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی متاسفانه صفحه هدف ندارند یا وقتی صفحه هدف یا Landing page  می سازند می خواهند تمام سایت را خلاصه در این صفحه کنند که باز هم متاسفانه کار اشتباهی می کنند و کاربر نیز بی خیال آن صفحه می شود . این صفحه و ارجاع دهنده شما می تواند با صغحات بسیار ساده و اجبار کاربر به انجام و دیدین صفحات دیگر پیوند داده شده می تواند شما را در بازاریابی اینترنتی به موفقیت بزرگی برساند.

از  PCCبرای ایجاد خطوط موضوعی خود استفاده کنید

 همان طور که می دانید خطوط موضوعی ایمیلی که به مشتریان خود ارسال می کنید، در موفقیت  بازاریابی اینترنتی  بسیار اهمیت دارند، به جای این که یک موضوع ساده را برای ایمیل خود انتخاب کنید بهتر است چندین موضوع را درPCC  قرار دهید با این کا ر شما پنج خطوط موضوعی برای ایمیل خود دارید که می توانید از میان آن ها بهترین موضوع را در ایمیل خود قرار دهید.

- در نظر گرفتن یک آدرس URL یکتا

قرار دادن آدرس یا URL منحصر به فرد باعث می شود که صفحه فیس بوک و حتی وب سایت شما، هر دو به یاد ماندنی و به راحتی قابل شناسایی باشند. می توانید URL صفحه فیس بوک خود را با نام خود یا وبلاگ یا حتی نام تجاری و مارک شرکت خود ثبت کنید. به هر حال حضور آنلـاین و معرفی نام تجاری خود در شبکه‌هـای اجتماعی مانند فیس بوک می تواند ثمرات خوبی برای بازاریابی اینترنتی داشته باشد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.