چهار روش برای اینکه که ایمیل های ارسالی شما حتما خوانده شود

تاریخ انتشار: 1394/01/19

1. بازاریابی اینترنتی خود را بخش بندی کنید
 
تنها ارسال ایمیل به یک لیست از آدرس ایمیل های موجود، برای رونق کسب و کار شما در بازاریابی اینترنتی  کافی نیست.بهتر است کمپین ایمیل خود را تخصصی تر کنید به شما پیشنهاد می کنیم که لیست ایمیل های خود را به چهار بخش زیر تقسیم کنید:
 
- کسانی که ایمیل های ارسالی شما را پاسخ می دهند
- افرادی که ایمیل های ارسالی شما را باز می کنند
- لیست مشتریان جدید
- افرادی که در مقابل ایمیل های ارسالی شما عکس العملی نشان نمی دهند
 با داشتن این گروه ها می توانید نتایج مطلوبی را در بازاریابی اینترنتی  به دست بیاورید.

2. یک رابطه دوستانه با مشتریان خود ایجاد کنید
 
ایجاد یک رابطه دوستانه با مشتریان باعث می شود که اعتماد آن ها را در بازاریابی اینترنتی بیشتر جلب کنید، سعی کنید در ایمیل های ارسالی خود نام مخاطب خود را در ابتدای ایمیل بیاورید و یا ایمیل های خود را شخصی سازی کنید با این کار مشتریان شما فکر می کنند که یک ایمیل شخصی از طرف شما دریافت کرده اند به این ترتیب با گرمی بیشتری به مشارکت با شما می پردازند.  
 
3 .در موضوع ایمیل خود خطوط فروش خود را ذکر کنید
 
مشتریان با دیدن نوع محصول و خط فروش شما در عنوان ایمیل ارسالی تان ترغیب می شوند که ایمیل را باز کنند. با این کار باعث می شوید که نرخ باز کردن و خواندن ایمیل خود را بالا ببرید و خبرنامه ی ارسالی خود را مفید تر ارائه دهید
 
4. زمان ارسال ایمیل مهمترین گزینه است
 
بررسی نتایج در بازاریابی اینترنتی نشان داده است که ایمیل هایی که بین ساعات هشت شب تا نیمه شب ارسال شده اند بیشترین نرخ باز شدن را داشته اند. هم چنین نرخ باز کردن ایمیل ها در آخر هفته هم بسیار زیاد است.ارسال ایمیل در ساعات ذکر شده باعث ایجاد نتیجه ایی مطلوب در افزایش نرخ بازکردن و کلیک کردن آن می شود.

منبع:  http://www.entrepreneur.com/article/238815
 
 
 

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.