چگونگی طراحی ایمیل های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی :

تاریخ انتشار: 1394/07/14

   ابتدا به موضوع/عنوان ایمیل دقت کنید. عنوان باید در بازاریابی اینترنتی  به گونه ای باشد که مخاطب را جذب نماید؛ و همچنین گویای مطلب باشد تا مخاطب بعد از باز کردن ایمیل آن را سریع نبندد.

    موضوع باید کوتاه و مختصر باشد و براحتی گویای مطلب باشد.

    موضوع ایمیل را بعد از نوشتن کامل متن بنویسید.

    در نوشتن عنوان خود صادق باشید، یعنی عنوان شما نشان دهنده متن ایمیلتان باشد. خواننده نباید بعد از باز کردن متن ایمیل، چیزی غیر از آنچه که در عنوان بوده است دریافت کند.

    موضوع ایمیل خود را بعد از ارسال 4-5 هزار ایمیل تغییر دهید. چون اگر به تعداد خیلی زیادی ایمیل را با این عنوان بفرستید این امکان وجود دارد که مرورگر آن را به عنوان ایمیل تبلیغاتی تشخیص دهد و آن را اسپم کند.

    نوشتن کلماتی مانند مارکتینگ یا کسب درآمد و ... در عنوان ایمیل، ممکن است ایمیل شما را به عنوان اسپم بشناساند. حتی الامکان سعی نمایید که از این نوع کلمات در عنوان خود استفاده نکنید و یا در صورت استفاده، این قبیل کلمات حساس را در داخل "" یا ** ** قرار دهید.

    حجم ایمیل باید کم باشد تا به راحتی توسط کاربر باز شود. برای این منظور نباید از عکس های زیاد در داخل آن استفاده نمود.

    ایمیل باید لینکی به سایت شما داشته باشد.

    ایمیل باید مختصر و مفید باشد تا خواننده از ادامه خواندن آن صرفنظر نکند.

    افرادی را که می خواهید برایشان ایمیل ارسال نمایید، هدفمند انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری بر آنها داشته باشد.

    اصول مرتبط را رعایت نمایید تا ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته نشود.

    در پایان ایمیل، خود را معرفی نموده و آدرس سایت خود را در آن درج نمایید.

    رنگ های استفاده شده در ایمیل تبلیغاتی زیاد متفاوت نباشد.

    تعداد ایمیل های تبلیغاتی شما در بازاریابی اینترنتی  نباید زیاد باشد تا باعث اذیت کاربر گردد.

    زمان ارسال ایمیل خیلی مهم است تا کاربر آن را ببیند و مطالعه نماید.

    سعی کنید ایمیل شما ساده باشد تا خواناتر باشد. مهم است که کاربر به راحتی منظور شما را درک کند.

    از گرافیک سایت خود در ارسال ایمیل استفاده کنید.

    اگر به کاربران کمک کنید که از طریق ایمیل شما مشکلی را حل کنند به مشتریان وفادار تبدیل خواهند شد و همیشه اخبار شما را دنبال می کنند.

    این امکان را برای کاربر مهیا سازید تا در صورت تمایل حق دریافت ایمیل را لغو کند.

    در ایمیل، خود را زیاد بزرگ جلوه ندهید تا کاربر به صادق بودن شما شک نکند.

    حتما قبل از ارسال ایمیل، مخصوصا زمانیکه از نرم افزارهای ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی  استفاده می کنید، آن را به ایمیل خود ارسال کنید تا از درست بودن مطالب درج شده در آن و همچنین شکل و محتوای آن اطمینان حاصل کنید.

    حتما از ابزارهای آنالیز ایمیل استفاده نمایید تا بتوانید کاربرانی که ایمیل شما را باز نموده اند و از چه گروهی هستند و مواردی از این قبیل را مشخص نمایید تا بتوانید به کمک آنها ایمیل های خود را هدفمند نمایید و نتایج بهتری کسب کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.