5 قدم تا یک بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق

تاریخ انتشار: 1393/11/20

در حال حاظر محتواهای موفق بسیار گران بها می باشند. به عبارت دیگر محتوا به عنوان یک سرمایه گذاری که بازگشت سرمایه مثبتی خواهد داشت محسوب می شود. آیا شما سرمایه گذاری سنگینی در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته اید و بازگشتی ندیده اید ؟ آیا شما و تیمتان با نقشه های متعدد برای بازاریابی اینترنتی رو بروئید اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید ؟

نگران نباشید. در اینجا 5 قدم تا بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق ر ا به شما توضیح خواهیم داد :

1-     با فکر و برنامه ریزی شروع کنید :

مطالعات در زمینه بازاریابی نشان می دهد که بازاریابان B2B که استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را بر مبنای محتوای موفق گذاشته اند بر روند بازگشت سرمایه تاثیر مثبت داشته است.

محتوایی که برای بازاریابی اینترنتی یا ایمیل مارکتینگ خود انتخاب می کنید باید برخی استاندارد های زیر را داشته باشد :

  • مرتبط با موضوعی که برای بازاریابی اینترنتی انتخاب کرده اید باشد
  • شامل تجربیات و دانسته های شما باشد
  • دارای طرحی با نفوذ به صنعت و تخصص
  • از لحاظ حجم و تعداد متناسب با موضوع باشد و منابع استخراجی آن معتبر باشند.

 

2-     در مورد اینکه سازمان شما چگونه می تواند در مورد دیدگاه مشتریان تجربه کسب کند فکر کنید .برای پیش ینی محتوای بعدی بهتر باید به فکر مشتریان نفوذ کنید

3-     در بین شرکای خود اافرادی که استعداد بیشتری در تولید محتوا دارند را پیدا کنید.

4-     همیشه محتوا ها را با استراتژی بازاریابی اینترنتی خود هم تراز کنید. محتوای شما لازم است با همه ابعاد بازاریابی آنلاین هم تراز باشد.

5-     نحوه اندازه گیری و معیار های اندازه گیری میزان موفقیت در بازاریابی محتوا را مطالعه کنید. این موضوع مهمی است. مدیران تنمایلی ندارد در جایی سرمایه گذاری کنند که بازگشت سرمایه آن ها به صورت واضح و روشن اندازه گیری نمی شود.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.