چند روش برای یک پارچه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1394/01/24

1. بهترین موضوعات را در ایمیل خود بهینه سازی کنید، به داده های ایمیل خود نگاه کنید، کدام ایمیل ها بیشتر باز شده اند و روی آن ها کلیک شده است؟موضاعات آن ها چه چیزی بوده است؟

استفاده از این داده ها باعث می شود که موتور جستجو را بهینه سازی کنید و موضوعات برتر را اولویت بندی کنید و با استفاده از بهینه سازی موضوعات در ایمیل خود، بیش از پیش در  بازاریابی اینترنتی موفق باشید.


2. موتورهای جستجو باعث بهینه سازی لندینگ پیج ها می شوند، لندینگ پیج ها را دور از دید قرار ندهید زیرا در  بازاریابی اینترنتی لندینگ پیج ها کلید موفقیت هستند.محتوای این صفحات را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و برای آن ها از URL های فوق العاده استفاده کنید.

3. از لینک ها برای اشتراک گذاشتن در ایمیل خود بیشتر استفاده کنید، زیرا ساختار لینک ها برای بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت زیادی در بازاریابی اینترنتی دارند، ارسال محتوا در یک ایمیل به تنهایی کافی نیست بهتر است در ایمیل خود از لینک های اجتماعی استفاده کنید.

4. از  PCCبرای ایجاد خطوط موضوعی خود استفاده کنید، همان طور که می دانید خطوط موضوعی ایمیلی که به مشتریان خود ارسال می کنید، در بازاریابی اینترنتی  بسار اهمیت دارند، به جای اینکه یک موضوع ساده را برای ایمیل خود انتخاب کنید بهتر است چندین موضوع را درPCC  قرار دهید با این کا ر شما پنج خطوط موضوعی برای ایمیل خود دارید که می توانید از میان آن ها بهترین موضوع را در ایمیل خود قرار دهید.

منبع : http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/27426/7-Ways-to-Integrate-Search-Engine-and-Email-Marketing.aspx

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.