4 نکته برای رقابت با فروشگاه های بزرگ در تعطیلات

تاریخ انتشار: 1395/12/18

آیا می توانید باور کنید که 15 درصد کسب و کارهای متوسط، هیچ هزینه اضافی برای بازاریابی در تعطیلات صرف نمی کنند؟ اگر مجموع تلاش های بازاریابی آن ها را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا آ ن ها ترجیح می دهند کسب و کارشان به صورت معمول پیش ببرند. برای مبارزه با فروشگاه های بزرگ، شما بودجه زیادی جهت تبلیغات ندارید یا تعدادی از این نکته ها را تست کرده اید، فقط برای اینکه در بازی بمانید.

 

محصولات رایگان :

همیشه اولین چیزی که باعث بالا رفتن فروش شما می شود، ارائه محصولات رایگان است. زمانی که شما پیشنهاد یک معامله شیرین را به مشتریانتان می دهید، آن ها جلوی فروشگاه شما صف می بندند و دوستان خود را نیز خبر می کنند تا برای فروش به شما مراجعه کنند. اگر حدس می زنید که آن ها سایت شما را ترک می کنند و به سایت دیگری می روند که سیستم ارسال رایگان، عضویت راحت تر، خرید لذت بخش تر و .... دارد، درست حدس زده اید. در حوزه بازاریابی اینترنتی، در حال حاضر سیستم حمل و ارسال رایگان یک تعهد برای فروشگاه هاست. این کار اعتبار شما را بالا خواهد برد. همیشه به دنبال راه هایی باشید که مشتریان احساس کنند برای آن ها شرایط ویژه ای قائل شده اید.

 

پاداش برای وفاداری :

در طول مدت تعطیلات مردم مدام در حال خرید هستند. اگر شما به آن ها شانسی برای پیوستن به خودتان بدهید نتیجه ای که برای شما دارد، بسیار ارزشمند است. یک سیستم ثبت نام رایگان ساده که با پاداش همراه شده باشد، می تواند دلیلی برای بازگشت مجددا مشتریان برای خرید از شما شود و این کار سود شما را افزایش خواهد داد. مهم ترین عبارت در اینجا؛ " ثبت نام آسان " است. اگر شما از پیش از ثبت نام از مشتریان اطلاعات فراوانی بخواهید، باید بگویم که تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست داده اید. بهتر است که برای ثبت نام اطلاعات کوتاهی دریافت کنید و دز مراحل بعدی و بعد از خرید، اطلاعات جامع تر را درخواست کنید.

 

تخفیف های درصدی :

تخفیف گرفتن همیشه برای مشتریان لذت بخش است. نتیجه این کار همیشه فروش بیشتر است. ممکن در طول سال منتظر مشتریان بیشتری باشید. در روزهای نزدیک به تعطیلات می توانید از این فرصت استفاده کنید و با یک تخفیف جانانه مشتریان زیادی به سمت خودتان بکشید. شما می توانید سودتان در این ایام بر تعداد فروشتان متمرکز کنید. یعنی با کاهش قیمت ها، کیمت فروشتان را بیشتر کنید و سود بیشتری حاصل کنید. برای این کار استراتژی داشته باشید. گاهی لازم است تا برای فروش اجناس با حاشیه سود بالاتر، اجناس با حاشیه سود کم تر را قربانی کنید اما در نهایت چیزی که برای شما می ماند، به صرفه تر و چشم گیر تر است. جهت جذب مشتریان می توانید، برای کسانی که اولین بار است تا از شما خرید می کنند، تخفیف های جالب تری در نظر بگیرید. یادتان باشد در بازاریابی اینترنتی باید تخفیف ها را از روش های مختلف به مردم اطلاع بدهید. ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری و .... را هرگز فراموش نکنید.

 

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی :


ایام تعطیلات بهترین زمان برای این است که با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی زیبا و خلاقانه مخاطبین زیادی را به سوی خوتان جذب کنید. کمپین ها جواب خود را پس داده اند و در صورتیکه به شکلی مناسب برنامه ریزی و اجرا شوند می توانند نقش به سزایی در جذب مخاطب داشته باشند.

مشتریان همیشه برای کمپین ها آماده هستند. در صورتیکه کمپین ها را بتوانید با موضوعات فرهنگی و اجتماعی همراه کنید تاثیر این کمپین ها را دو چندان خواهید کرد. چه بهتر که حامی یک حرکت ارزشمند فرهنگی و اجتماعی شوید و با راه اندازی یک جنبش غیر مستقیم مردم را به شناسایی رسالت کاری خودتان علاقه مند کنید. در حوزه بازاریابی اینترنتی کمپین ها بسیار ارزشمند هستند. با توجه به نقش اینترنت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کمپین ها روند بهتری پیدا کرده اند و این شروعی برای بازارسازی و بازاریابی های مدرن است. فرصتی که باید بهترین استفاده را از آن کنیم تا بهترین نتیجه ها را بگیریم.

 

بازاریابی اینترنتی شما در ایام تعطیلات چه شکلی به خود خواهد گرفت؟؟ چه برنامه ای برای آن دارید؟؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.