بازاریابی اینترنتی و افزایش مشتریان

تاریخ انتشار: 1394/04/22

با گسترش دنیای مجازی و تغییراتی که در جستجوی اطلاعات رخ داده است بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راهکار در بازاریابی اینترنتی هستند.
با وجود فضای مجازی هنوز هم بعضی از افراد برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید، مشورت با نمایندگان فروش، جستجو در مغازه ها و ... نیازهای خود را رفع می کنند.
اما با ورود موتورهای جستجو و گسترش بازاریابی اینترنتی اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از دنیای مجازی دریافت می کنند.
 بهترین راه هزینه کردن برای بازاریابی اینترنتی، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آن ها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریان با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی بازاریابی اینترنتی را در هدف گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاها افزایش داده است.

ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی مرحله مشکل و پیچیده ای است به طوری که جمع آوری بانک های ایمیل با دسته بندی به هر شکلی اگر غیر ممکن نباشد بسیار پیچیده است و در صورت انجام هم بسیار محدود بوده و فقط بخش کوچکی از گروه مورد نظر را پوشش خواهد داد. بدیهی ست که در صورت داشتن دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده، استفاده از این بانک ها تاثیر بیشتری در گرفتن نتیجه از ایمیل های ارسال شده خواهد داشت اما در صورت عدم دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده ارسال ایمیل های تبلیغاتی حتی برای معرفی محصولات و خدمات خاص هم بی فایده نخواهد بود و حتی می تواند با معرفی کالا یا سرویس شما به گروه زیادی از دریافت کنندگان، باعث ایجاد یا پیدا شدن بازارهای جدیدی برای شما بشود که پیش از آن انتظارش را نداشتید.

برای اینکه بتوانید برای ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی خود یک لیست ایمیل عالی تهیه کنید ما چند روش فوق العاده را به شما ارائه می دهیم:

1. از وب سایت خود استفاده کنید

وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا افراد بیشتری از از آن دیدن کنند در آن یک وب فرم قرار دهید تا کسانی تمایل به دریافت خدمات شما را دارند با ثبت ایمیل خود بتوانند از خدمات شما آگاه شوند.به این ترتیب شما با داشتن آدرس ایمیل های مشتریان می توانید یک لیست ایمیل عالی را در بازاریابی اینترنتیخود ایجاد کنید.

2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و خدمات خود را در این رسانه ها اطلاع رسانی کنید.رسانه های اجتماعی باعث می شوند تعامل بیشتری با دوستان خود داشته باشید و  بتوانید راحت تر خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.به این ترتیب لیست ایمیل قوی در بازاریابی اینترنتی خود تهیه خواهید کرد.

3. از ارتباطات خود با اطرافیانتان و جامعه ی اجتماعی خود استفاده کنید.ایمیل کسانی که با آن ها در تعامل اجتماعی هستید را بگیرید و با استفاده از چندین بازاریاب، حضوری خدمات خود را برای آن ها توضیح دهید و ایمیل های متعددی را برای بازاریابی اینترنتی خود جمع آوری کنید.

تبلیغات خود را گسترده تر کنید و خدمات خود را اطلاع رسانی کنید، داشتن یک لیست ایمیل قوی در بازاریابی اینترنتی شما باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان می گردد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 1 دوست

لیست نظرات

  • [94.4.26 ] فرید : سلام؛خسته نباشید! واقعا مطالبتون مفیدن،ممنونم.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.