روش های موثر در بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1394/03/04

بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی

این مثل معروف را شاید شنیده باشید "محتوا پادشاه است". موتورهای جستجو به دنبال محتوای با کیفیت و اصیل هستند و به واسطه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید بازدیدکنندگان فراوانی از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند. درصورتی که این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایت و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند و باعث می شوند که افراد زیادی با شما و خدماتتان توسط بازاریابی اینترنتی آشنا شوند.

ویدیو مارکتینگ  در بازاریابی اینترنتی

با افزایش سرعت اینترنت و وجود شبکه های اجتماعی ویدیو محور، اکثر کاربران در اینترنت به دنبال ویدیو های آموزشی و کاربردی مورد نیاز خود می گردند. در صورتی که از محصولات و خدماتی که در شرکت خود ارائه می دهید، ویدیوهای جذابی تهیه کنید و آن ها را در اینترنت منتشر کنید، بازدیدکنندگان بسیار زیادی با شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا خواهند شد.

ارسال ایمیل های گروهی در بازاریابی اینترنتی

این روش به بیان ساده شامل ارسال ایمیل های گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آن ها به بازدید از وب سایت و خرید محصولات وب سایت می باشد.استفاده نادرست از این روش و ارسال ایمیل به کاربرانی که مایل به دریافت این ایمیل ها نیستند، نارضایتی این کاربران را به دنبال دارد و در استفاده از این روش در بازاریابی اینترنتی باید دقت کرد.

تبلیغات پولی در بازاریابی اینترنتی

همان طور که هر روز در نقاط شلوغ و پر تردد شهرها بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید، در وب سایت هایی که بازدیدکنندگان فراوانی دارند نیز چنین تبلیغاتی به وفور یافت می شود. این نوع تبلیغات شامل پرداخت هزینه ماهانه برای درج بنر در بخش های مختلف وب سایت های پربازدید می باشد.

علاوه بر درج بنرهای تبلیغاتی، برخی از وب سایت ها این امکان را می دهند که لینک صفحه مورد نظر شما را در قسمتی از وب سایت خود درج کنند. اما با توجه به این که این روش، بازدیدکننده چندانی برای شما به ارمغان نخواهد آورد و توصیه گوگل مبنی بر خریداری نکردن لینک, پیشنهاد می شود از این روش در بازاریابی اینترنتی استفاده نکنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.