11 دلیل برتری سیستمهای ایمیل مارکتینگ بر سیستم خبرنامه داخلی
تاریخ انتشار:
1394/05/11
در گذشته نه چندان دور ایمیل مارکتینگ از طریق سیستم خبرنامه داخلی سایتها صورت میپذیرفت، اما امروزه با ورود سیستمهای تخصصی ایمیل مارکتینگ، سیستمهای داخلی خبرنامه در حال منسوخ شدن میباشند. با یک مقایسه ساده به شما نشان خواهیم داد که چرا شما هم میبایست با سیستم خبرنامه داخلی وبسایت خود خداحافظی کنید!
- در سیستمهای خبرنامه داخلی اگر تعداد ایمیلهای شما زیاد باشد، زمان زیادی صرف ارسال این ایمیلها میگردد، اما در سیستمهای ایمیل مارکتینگ حجم انبوهی از ایمیلهای شما تنها ظرف چند ثانیه ارسال میگردد.
- در سرورهای وب که خبرنامههای داخلی از روی آنها ارسال میشوند، محدودیت ارسال وجود دارد، بهطوری که اگر محدودیت روزانه شما بهپایان برسد، دیگر امکان ارسال هیچ گونه ایمیلی نخواهید داشت. اما در سیستمهای ایمیل مارکتینگ شما هیچگونه محدودیتی در تعداد ایمیلهای ارسالی نخواهید داشت.
- در سیستمهای سنتی خبرنامه شما آمار دقیقی از تعداد کسانی که ایمیل شما را باز کردهاند نخواهید داشت، اما در سیستمهای ایمیل مارکتینگ شما قادر خواهید بود آمار دقیقی از افرادی که ایمیل شما را باز کردهند داشته باشید.
- اگر ایمیلهای ارسالی از جانب شما و از طریق سیستمهای خبرنامه داخلی از جانب کاربران spam اعلام شود، سرویسدهندههای ایمیل مثل یاهو و گوگل حساب ایمیل شما را اسپم در نظر گرفته و تمامی ایمیلهای ارسالی شما را به پوشه اسپم کاربران هدایت میکنند، اما در سیستمهای ایمیل مارکتینگ در شرایط مشابه، کاربر مذبور تنها از لیست گیرندگان ایمیل شما حذف (unsubscribe) میگردد و ایمیل شما اسپم شناخته نمیشود.
برخی دیگر از مزیتهای سیستمهای ایمیل مارکتنیگ عبارتند از:
- امکان طراحی قالب اختصاصی برای هر ایمیل
- امکان تنظیم زمان ارسال ایمیل بهصورت اتوماتیک
- امکان تعریف لیستهای مختلف گیرندگان و عضوگیری جداگانه برای هریک از لیستها
- امکان تهیه گزارش از ارسالهای صورت گرفته
- پشتیبانی از زبان فارسی در ایمیلها و فرمها
- امکان استفاده از google analytics برای بررسی کامل ایمیل ارسال شده
- امکان ارسال با ایمیل دلخواه شما
- و ....
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر