قدم هایی برای رسیدن به یک استراتژی قدرتمند در بازاریابی اینترنتی قسمت دوم

تاریخ انتشار: 1395/09/23

4- ابزارهایتان را بشناسید( بودجه تان را بررسی کنید) :

سه چیز برای شناسایی ابزار شما مهم است :

بودجه شما، کانال بازاریابی اینترنتی شما، تیم شما. این موارد و منابع مشخص می کند که شما برای دوره بعدی قبل از تصمیم گیری به چه چیزی نیاز دارید.

به فرض مثال در حال حاضر زمان مناسب برای ایجاد یک بررسی در کانال های بازاریابی شماست و وقت آن است که تصمیم بگیرید آیا باید بخش هایی از کار بازاریابی را به بیرون بسپارید یا نه؟

یا نیاز به استخدام فرد جدیدی دارید یا نه؟ یا هردو...

چگونه این ابزارها را شناسایی کنیم :

بودجه : 

تعریف بودجه بازاریابی اینترنتی 

بررسی تاریخچه داده ها و اتفاقات قبلی

تصمیم گیری برای اینکه در چه جاهایی هزینه صرف شود

اختصاص بخش خاصی از بودجه برای هر کانال بازاریابی که می خواهید جهت ارتقای سطح پرداخت کنید.

تیم شما : 

به تیم فعلی نگاه کنید و ببینید به دنبال چه چیزی هستید و چگونه می توانید به آن دست پیدا کنید. دقت کنید که حتما واقع بینانه باشد

موقعیت هایی که لازم است برای آن ها کسی را استخدام کنید بشناسید

درباره اینکه فعالیت های بازاریابی اینترنتی خود را در شرکت انجام دهید یا بیرون شرکت تصمیم گیری کنید.

- کانال های تبلیغاتی شما : 

بررسی کنید که کدام کانال های بازاریابی برای شما مفید تر خواهد بود.

همه چیزهایی که از یک کانال بازاریابی می خواهید را به وضوح بیان کنید.

KPI کانال های بازاریابی اینترنتی خود را بررسی کنید

5- برنامه ریزی کنید :

اگرچه شما نمی توانید از همه چیز به دقت مواظبت کنید و نمی توانید همه چیز را دقیقا پیش بینی کنید و بفهمید مشتریان دقیقا رفتار خواهند کرد. بنابر این باید به طور مداوم بر عملکرد استراتژی خود نظارت کنند و عناصر را در صورت لزوم تغییر دهید

 

تقویم محتوایی بازاریابی اینترنتی بسازید :

سعی کنید یک جدول زمانی ایجاد کنید که بتوانید آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید و به آن ها اجازه ویرایش دهید.

برجسته ترین کمپین کلیدی شما باید ایجاد و ترویج یک برنامه در طول سال و اختصاص یک بازه زمانی برای هر کدام باشد.

اسناد کانال های بازاریابی برای موفقیت در هر کمپینی مورد نیاز است.

استراتژی های خود را مرور کنید و تغییرات را بشناسید :

- یک برنامه اندازه گیری و مانیتورینگ طراحی کنید(حتما با KPI متناسب باشد)

- موفقیت المان های فردی و جداگانه استراتژی های خود را بررسی کنید.

- اگر بعضی استراتژی ها کار نمی کند آن ها را تغییر دهید و تلاش کنید دلیل عدم کارایی آن ها را بفهمید.

- بررسی های قبلی خود را بازبینی کنید. اشخاص، بودجه و ... چیزهای جدید را نیز امتحان کنید.

- KPI واضحی را برای سرمایه گذاری جدیدتان تنظیم کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.