5 نکته برای ارتقا اعتبار کسب و کار آنلاین

تاریخ انتشار: 1397/03/03

 جست و جوهای مختلف در طول این سال ها نشان می دهد که درصد مصرف کنندگانی که به صورت آنلاین،درباره محصولات و خدمات، قبل از این که تصمیم به خرید بگیرند، جست و جو می

کنند، بیشتر شده و در حال افزایش است. این درصد به طور قابل ملاحظه ای بالاست. از 80 درصد تا 94 درصد از فروشندگان را شامل می شود. کسب و کارها نمی توانند حضورشان در اینترنت را نادیده بگیرند و باید سریعا برای نتیحه گیری بهتر وارد جست و جوی گوگل شوند.

دقت کنید چه کسانی در اینترنت به دنبال کسب و کار شما هستند. بهینه سازی حضور شما در اینترنت با داشتن یک وبسایت شروع می شود...وب سایتی که اطلاعات کافی در رابطه با محصول یا خدمات شما بدهد و فراموش نکنید شامل اطلاعات تماس شما نیز باشد.

در طول مدتی که مشغول آن هستید، ممکن است تصمیم به ساخت ریسپانسیو موبایل هم داشته باشید.

پس به این نکات توجه کنید  :

بررسی کامنت های مردم در صفحات اجتماعی :

علاوه بر شبکه های اجتماعی، پلت فرم های آنلاین زیادی وجود دارد که مردم رضایت و عدم رضایت خود را نسبت به برندی اعلام می کنند. بعضی از این سایت ها ترافیک بسیار بالایی دارند، که می توانند بهترین تاثیر روی مخاطبان بگذارند.

مطمئن باشید افراد آگاه جامعه در مورد چیزهایی که میبینند صحبت می کنند.

شما می توانید از 5 پلت فورم رایج برای گرفتن کامنت ها و فیدبک های موجود شروع کنید

شما همیشه باید هنگام پاسخ دادن از بحث و جدل خودداری کنید و به جای آنT به دنبال راه هایی بگردید که اگر مشتریان شما نیاز به کمک داشتند بتوانند از پیشنهادات شما استفاده کنند.

هم چنین می توانید از پلت فرم ها برای ارتباط با مخاطبان و تشکر از آن ها برای عکس العمل های مثبت استفاده کرد.

2- نمایش نگرانی واقعی :

در مسیر ارتباط آنلاین با مشتریانتان، به آن ها نشان بدهید که واقعا نگران کمک کردن به آن ها هستید. این کار به بازاریابی اینترنتی شما می افزاید. بیشتر مردم زمانی تشویق به ارتباط با کسب وکار شما می شوند که احساس کنند شما مواظب آن ها هستید.

هم چنین این امر دلیلی برای وفاداری بیشتر مشتریان برند شما خواهد شد. اگر احساس امنیت از طرف شما کنند ارتباطشان با برند شما افزایش می یابد و احتمالا از شما دوباره و سه باره و ...خرید خواهند کرد و هر زمان که نیاز داشته باشند و یا بخواهند از شما خرید خواهند کرد.

3- تبدیل شدن به صنعت حرفه ای :

خودتان و کسب و کار خودتان را مانند یک منبع قابل اعتماد در صنعت تاسیس کنید.

چشم اندازها و تخصص های خود را روی وبلاگتان به اشتراک بگذارید و با وبلاگ های دیگر ارتباط برقرار کنید و در رابطه با کسب و کار و پست هایتان باهم صحبت کنید. مردم می خواهند شما را بشناسند و با کسب و کار شما بهتر آشنا شوند، اینگونه تشویق می شوند که به کسب و کار و برند شما اعتماد کنند.

4- پوشش خبری :

در بازاریابی اینترنتی داشتن یک منبع قابل اعتماد که چیزهای خوبی درباره کسب و کار شما بگوید، بازار شما را برای استفاده و خرید محصولاتتان راحت تر می کند. ارتباطات رسانه ای خود را به منظور دست یابی به دست آوردهای بزرگ تر در آینده ایجاد کنید. خواهید دید که بعد از بیرون آمدن این اخبار آنلاین چقدر در کارتان جلو خواهید افتاد.

5- اشتراک محصولات – محتوای ارزشمند

ارسال یک ویدیو، مقاله یا عکس که بتواند الهام بخش باشد و به مشتریان شما کمک کند. بدون شک، خیلی ها می خواهند تا محتواهای مورد علاقه خود را روی شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند و این مساله کمک به گسترش کسب و کار شما خواهد کرد. علاوه بر قرار دادن برندتان در معرض دید دیگران، مردم نیز در برند شما و احساس حاصل از محتوای آن شریک خواهند شد. اگر محتوای شما الهام بخش آن ها باشد، آن ها به برند شما احساس مثبت و خوبی پیدا خواهند کرد

اعتبار بخشی به بازاریابی اینترنتی تلاشی است زمان بر که نیاز به تخصصی خاص دارد. مطمئن باشید که به مشاوره تبلیغات اینترنتی و نیروهای متخصص بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی نیاز دارید. شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی می توانند برای شما تولید محتوا کنند و سایت ها و شبکه های اجتماعیتان را تحت نظر قرار دهند و حتی برای شما ارتباطات رسانه ای جهت برندسازی بیشتر را در نظر بگیرند. از این فرصت ها استفاده کنید

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.