چند راهنمایی ساده که می توانید به وسیله آن ها کسب و کارتان را بهبود ببخشید

تاریخ انتشار: 1396/05/05

این جا نکاتی وجود دارد که صاحبان کسب و کار می توانند از آن ها در زمینه بازاریابی اینترنتی استفاده کنند تا مصرف کنندگان راحت تر بتوانند آن ها را پیدا کنند.

1-متن های قالب تبلیغاتی را بشناسید :

همه تبلیغات متنی شرایط برابری ندارند. بینگ، یاهو، گوگل و ...در بازاریابی اینترنتی هر کدام شرایط جست و جوی خود را دارند. پس باید روش تبلیغات در هر کدام را قبل از اجرای هر کمپین تبلیغاتی شناسایی کنیم.

2-بهینه سازی URL در موتورهای جست و جو : 

تبلیغات متنی از ویژگی های یک URL مناسب است. مطمئن شوید محصول یا خدماتی که شما در حال پروموت آن هستید، با الزامات منتشر کنندگان در تضاد نباشد.

3-شامل کلمات کلیدی هدفمند در تبلیغات باشد : 

استفاده از کلمات کلیدی نزدیک به هم در عنوان و هم چنین متن تبلیغ کمک می کند تا شما بهتر دیده شوید. در بازاریابی اینترنتی این نکته اهمیت بسیاری دارد.

4-طراحی یک call to action قدرتمند : 

در بازاریابی اینترنتی از طریق این دکمه و آماده سازی محتواهای رایگان می توانید مشترکینی که پیام های تبلیغاتی شما را میبینند به بازدید از سایت خود ترغیب کنید.

5-استفاده از شماره پیگیری تماس :

برای پیگیری و سنجش تاثیر تبلیغات خود شماره تماسی را در نظر بگیرید تا بتوانید نتایج حاصل از تبلیغات را به صورت دقیق بررسی کنند.

6-عنوان ها شامل نام کسب و کار شما نباشد :

عناوین فضای محدودی برای پذیرش کاراکتر دارند، بنابراین آن را با قرار دادن نام کسب و کارتان هدر ندهید. در بازاریابی اینترنتی شما می توانید نام کسب و کار خود را در URL بهینه سازی شده قرار دهید و در عنوان از محتواهای جذاب تر و مهم تر استفاده کنید.

7-از نام تجاری استفاده نکنید :

این کار ممنوع است. شما فقط می توانید نام تجاری را که به تبلیغات شما مربوط است را به کار ببرید.

8-از اختصارات استفاده نکنید :

هیچ کس معنی "مپتم" که مخفف "ما پنجره تعمیر می کنیم" را نمیفهمد. راه های زیادی وجود دارد که شما به جای کلمات اختصاری از آن ها استفاده کنید و در دنیای بازاریابی اینترنتی این راه ها را فقط شما می توانید کشف کنید.

9-وب سایت خود را با گوشی های هوشمند آشتی دهید :

در یک تحقیق محلی که در زمینه بازاریابی اینترنتی در سال 2016 مشخص شد که 80 درصد جست و جوهای محلی از طریق موبایل ها بوده و کسانی که وب سایتشان با تلفن های همراه منطبق نیست شانس زیادی را در عرصه رقابت از دست می دهند.

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.