بازاریابی اینترنتی

تاریخ انتشار: 1395/08/11

بازاریابی اینترنتی با افزایش دسترسی به اینترنت به مساله جدی کسب وکارها تبدیل شده است. اما چگونه می توانیم با استفاده از ویژگی ها تاثیر زیادی بگذاریم؟

 

بازاریابی اینترنتی با توجه به قابلیت هایی که اینترنت برای کسب وکارها ایجاد کرده است و شکستن محدودیت ها ، تغییر عظیمی را در بازاریابی کسب کارها ایجاد نموده است. اکنون به بررسی نکات موثر بازاریابی اینترنتی که می بایست مورد توجه قرار گیرد می پردازیم.

 

طراحی سایت خوب
در مهم ترین قدم باید به ساخت سایتی با توجه به نیازهای کسب و کار و قیمت های طراحی سایت متناسب با بودجه اقدام نماییم. طراحی سایت با ایجاد درگاه های پرداخت الکترونیکی به منظور انجام پرداخت های اینترنتی امری ضروری می باشد. رعایت اصول امنیتی در پرداخت ها، مساله بسیار مهمی در کسب و کارهای الکترونیکی می باشد.

برنامه ریزی

در قدم بعد از طراحی کسب وکارهای الکترونیکی باید بازار هدف و بازارهای با پتانسیل بالا که برای تولیدات و خدمات مشخص کرده ایم را مشخص نمایید. باید جامع هدفمان را مشخص کنیم.به چه واسط می توانند به طراحی وب سایت ما لینک شوند. کلمات کلیدی طراحی سایت ما چیست و چگونه در جهت سئو سایت عمل کنیم؟ چه خدماتی را بازاریابی اینترنتی ارائه می نمایم؟ همه این سوالات در برنامه ریزی ما باید پاسخ داده شوند

 

شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی و تعریف خدمات کسب وکار در شبکه های اجتماعی محور مهمی در برندینگ شما خواهد بود. حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی در کنار دیگر ویژگی ها از اصول بازاریابی اینترنتی می باشد.

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.