چگونه محتوایی پیروزمندانه برای بازاریابی اینترنتی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: 1396/03/23

قسمت اول :

بسیاری از بازاریابان، محتوای پروموشن را در حین انجام کار آغاز می کنند در حالی که باید خیلی زودتر شروع شود. به موازات تولید و قبل از شروع پروژه می باست بیشتر فرآیند پروموشن انجام شده باشد.

در این جا چهارچوبی مطرح می شود که شما می توانید از آن برای محتواهای بعدی خود در بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.


برنامه ریزی :

یک برنامه پروموشن خوب با مخاطب شناسی و توسعه پیام مورد نظر آغاز می شود.

مخاطب شناسی :

ما مخاطبین خود را بر اساس ارزشی که آن ها از محتوای ما دریافت می کنند بخش بندی می کنیم.برای مثال گروه هایی که به تازگی وارد بازاریابی اینترنتی شده اند  و به دنبال بالا بردن سطح مهارت های خود هستند.

گروه دیگر مسئولان تیم های طرح توسعه هستند که می توانند راهنمایی ها و آموزش های ما را با دانش و تجربه خود ترکیب کنند.

دسته سوم افراد تاثیرگذاری هستند که به دنبال درک و توسعه ی محتواهای ارزشمند و اشتراک آن ها با دنبال کنندگان خود هستند.
 این بخش پایه ی لیست تاثیر گذار و پیام شده است.

پیام :

قبل از این که ساخت محتوا را برای بازاریابی اینترنتی شروع کنید،شما باید برخی از زمان را صرف فکر کردن درباره ی آنچه برای ارتباط با مخاطبان لازم دارید کنید(توسعه دهندگان در این قسمت کمک های بسیاری به شما می کنند)

به نفعی که مصرف کنندگان محتوا در هر بخش به شما می رسانند فکر کنید.از خودتان بپرسید چه چیزی مردم را به اشتراک محتوای شما تشویق می کند؟ هم چنین گاهی اوقات به این فکر کنید که به چه دلایلی ممکن است محتواهای شما به اشتراک گذاشته نشود؟ اگر شما عضوی از یک تیم تولید محتوا برای در راستای بازاریابی اینترنتی هستید این کار برای شما شبیه یک ورزش فکری است و جنبه فیزیکی ندارد. شما می توانید با ایجاد یک فایل که همه ی اعضای تیم به آن دسترسی داشته باشند محتواها را مورد بررسی قرار دهید. در بازاریابی اینترنتی این مساله خیلی موثر و ارزشمند است. 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.