• برای این که همیشه موفق باشید باید هرچند وقت یک بار تبلیغات شما به روز شود، آیا شما می دانید از چه روش هایی برای موفقیت خود در  بازاریابی اینترنتی  باید استفاده کنید؟

    ما در این جا پنج ایده ی فوق العاده به شما ارائه می دهیم که بتوانید یک بازاریابی اینترنتی به روز را ایجاد کنید:

    1. خطوط موضوع خودرا هر چند وقت یک بار به روز رسانی و جذاب تر کنید، موضوعاتی را انتخاب کنید که مشتریان تشویق به باز کردن ایمیل شما شوند،در موضوع ایمیلی که به مشتریان می فرستید از کلماتی مثل"آخرین شانس"، "فقط همین امروز فرصت دارید" و .... استفاده کنید.
    2. قالب ایمیل خود را عوض کنید، متن آن را جذاب و ساده بنویسید و بهتر است علاوه بر متن از عکس و رنگ های جذاب هم استفاده کنید.
    3. محتوای ایمیل را واضح تر کنید، یک محتوای خوب باید شفاف، قابل فهم، جذاب و مختصر باشد.هرچه محتوای ایمیل شما با کیفیت تر باشد، باعث می شود که در  بازاریابی اینترنتی موفق تر باشید
    4. تماس خود با مشتری را آپدیت کنید، آن چه را که از مشتری خود می خواهید را در ایمیلیتان به آن ها بگویید، آیا می خواهید خرید کنند؟ آیا می خواهید فایلی را که در ایمیل خود قرار داده اید را دانلود کنند؟ ویا بر روی لینکی که قرار داده اید کلیک کنند؟ هر چند وقت یک بار خواسته ایی را که از مشتری خود دارید، آپدیت کنید.
    5. در ایمیل خود از لینک های اجتماعی استفاده کنید، تا راه ارتباطی خود را با مشتریانتان راحت تر و به روز کنید

    منبع : http://www.verticalresponse.com/blog/6-ideas-to-refresh-your-email-marketing-guide/

     

     

     

  • بازاریابی با تبلیغات بنری

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/19

     تبلیغات بنر تاكنون جز محبوب ترین و شایع ترین روش های بازاریابی اینترنتی بوده است. اما نشریات و رسانه ها بر این باورند كه تبلیغات بنری هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد. تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی در بازاریابی اینترنتی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبكه هایی كه درك درست و كاملی از تبلیغات بنر ندارند، باشند، در واقع بنرهایی كه بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار كنند، جزء موفق ترین بنرها محسوب می گردند.

    در اینجا عواملی كه منجر به كلیك افراد بر روی تبلیغات بنر در بازاریابی اینترنتی می گردند ، ذكر شده است:

    _تنها با بازار مورد نظرتان ارتباط برقرار كنید .

    _هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما در بازاریابی اینترنتی تاثیر گذارتر خواهد بود. 
    _هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید كه احتمال خرید آنچه را كه شما ارائه می دهید وجود نداشته باشد! شما محصول یا خدمتی را دارید كه بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری كسب خواهید نمود

    _با مشتریان ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست، ایجاد انگیزه نمایید.

    یكی از عوامل كلیدی در تبلیغات بنردر بازاریابی اینترنتی، این است كه شما با مشتریان كنونی و آتی خود، چگونه ارتباط برقرار سازید.
    در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی برداشته اید. 
    طرح سوالاتی نظیر: 
    قصد عرضه چه چیزی را دارید ؟ 
    خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟ 
    نیازهای آنها شامل چه چیزی می شود ؟ 
    علایق و محرك های وسوسه انگیزی كه مشتریانتان در جستجوی آن ها می باشند ، چیست ؟ 
    واكنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات بنر چست ؟ 
    آیا می توانید از تاكتیك های مشابه برای تبلیغات بنرتان استفاده نمایید ؟ 

    این گونه سوال ها به شما کمک می کند در طراحی بنر در بازاریابی اینترنتی موفق تر عمل کنید و با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.سعی كنید تبلیغ بنر تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید

    لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات بنرتان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما می بایست به گونه ای باشد كه ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی كه بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ بنر شما جذب نماید. 
     باید آنچه را كه مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند، ارائه نمایید. 
    ▪ آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایت ها منصرف شده و به سایت مورد اشاره بنر تان ، مراجعه نمایند.عباراتی نظیر الان كلیك كنید اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید كه چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد! 
    عباراتی مانند مزایای ویژه برای اولین مشتریان، یا  با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یك محصول رایگان دریافت نمایید، ترفند خوبی به نظر می رسد.
    ▪با بكار گیری این گونه ایده ها در تبلیغ بنرتان،قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ بنرخودرا در بازاریابی اینترنتی افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش كلیك هایتان باشید.
    در صورت بكار گیری این گونه عوامل مكمل در استراتژی بازاریابی بنری خود،به زودی شاهد افزایش كلیك ها و منافع تان خواهید بود 



  • 6 نکته مهم در تبلیغات بنری

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/13

    بنر تبلیغاتی یکی از معمول ترین روش های تبلیغات آنلاین و یک راه عالی برای افزایش فروش کسب و کار شما در بازاریابی اینترنتی است . اگر شما یک بنر با کیفیت بالا را در یک محل استراتژیک در وب سایت خود قرار دهید باعث پیشرفت شما در بازاریابی اینترنتی  می شود

    در اینجا چند راهنمایی برای ایجاد تبلیغات بنری برای شما ارائه می دهیم

    1. بهتر است هدف مشتری خود را از کلیک کردن بر تبلیغات بنری خود بدانید.
    2. در وب سایت خود فرمی برای ثبت نام ایمیل مشتری های خود قرار دهید و بهتر است از یک تبلیغ بنری استفاده کنید تا مشتریان با کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه ی ثبت نام ایمیل و لیست قیمت ها وارد شوند (call-to-action)
    3. در تبلیغات بنری خود از ترکیب گرافیک و متن و هم چنین از رنگ های روشن مثل زرد و آبی و سبز استفاده کنید، زیرا تبلیغات بنری که جذاب تر هستند در بازاریابی اینترنتی  موفق تر خواهند بود.
    4.  تبلیغات بنری خود را ساده، به روز و جدید طراحی کنید تا مشتریان زیادی جذب شما شوند.
    5. در تبلیغات بنری خود تخفیف و هدایا برای مشتریان قرار دهید زیرا باعث می شود که افراد بیشتری تبلیغات شما را کلیک کنند و در بازاریابی اینترنتی موفق تر باشید.
    6. از عباراتی نظیر “Click here”, “Enter here”, “Visit now” استفاده کنید تا مشتریان زیادی کلیک کنند.

    اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موفق باشید با استفاده از لیست ایمیل خود و با استفاده از تبلیغات بنری، مشتریان خود را از خدمات خود مطلع کنید.

    منبع http://sendloop.com/blog/10-tips-for-successful-banner-advertisement

     

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.